Tiffany & Co. dezvăluie o nouă campanie dedicată bijuteriilor de lux

Scris de Andrada Arsenie
Publicat la data de: 01-04-2025

în: JewelsNews

Tiffany & Co.

Tiffany & Co. tocmai a dezvăluit cea mai recentă campanie High Jewelry, un tribut uimitor adus artei inventive, măiestriei de neegalat și celor mai emblematice creații ale casei.  Campania Tiffany & Co. High Jewelry este o vitrină a moștenirii Tiffany, punând în evidență modele atemporale, cum ar fi legendara broșă Bird on a Rock, alături de piese spectaculoase din Blue Book 2024: Colecția Tiffany Céleste.

Fotografiată de artistul vizionar Carlijn Jacobs, campania reînvie unele dintre cele mai celebre imagini cu bijuterii Tiffany & Co. într-un mod contemporan. Inspirându-se din cartea Tiffany Style a lui John Loring – care prezintă modelele extraordinare ale brandului din anii ’50 și ’60 – și din fotografia iconică a lui Hiro, Jacobs infuzează o margine modernă în moștenirea de poveste a Tiffany. Rezultatul este o narațiune vizuală care face legătura între trecut și prezent, sărbătorind autoritatea Casei în domeniul bijuteriilor de înaltă calitate și depășind în același timp limitele expresiei artistice.

Tiffany & Co.
foto: Carlijn Jacobs / Tiffany & Co.

În centrul campaniei se află broșa Bird on a Rock, un simbol al bucuriei și optimismului care a devenit sinonim cu etosul de design al Tiffany & Co. Această piesă emblematică prezintă diamante strălucitoare în formă de pară și rotunde, asociate cu diamante baguette tăiate la comandă, toate meticulos montate de artizanii Tiffany. Bijuteria supremă? Un diamant impresionant tăiat în formă de pernă, cu o greutate de peste 25 de carate, care transformă broșa într-o operă de artă ce întruchipează posibilități nelimitate.

La fel de captivant este și colierul Shooting Star din colecția Blue Book 2024: Colecția Tiffany Céleste. Inspirată de minunea celestă a unui meteorit care străbate cerul nopții, această capodoperă centrează un diamant fără cusur cu tăietură smarald de peste 18 carate. Împodobit cu 857 de diamante rotunde cu briliante care totalizează peste 60 de carate și 140 de diamante baghetă care adaugă alte 9 carate, colierul strălucește ca praful de stele. Versatilitatea sa – un design care se transformă într-un inel remarcabil – confirmă moștenirea Tiffany în materie de inovație, oferind clienților o piesă la fel de funcțională pe cât este de rafinată.

Tiffany & Co.
foto: Carlijn Jacobs / Tiffany & Co.

De asemenea, o pereche de cercei high jewelry cu diamante exemplifică angajamentul de neclintit al Tiffany față de perfecțiune, în timp ce ceasul Bird on a Rock prezintă o viziune fantezistă, dar luxoasă. Acest ceas extraordinar prezintă un model de pasăre încrustat cu diamante care alunecă grațios în jurul cadranului, urmând un traseu de 36 de diamante baguette totalizând peste 4 carate – o fuziune între măiestria orologeră și arta bijuteriilor.

De la înființarea sa în 1845, Tiffany & Co. a stabilit standardul în materie de bijuterii, îmbinând în mod constant pietrele prețioase excepționale cu designul inovator. Această campanie nu face excepție, îmbinând istoria bogată a casei cu o estetică avangardistă, care se adresează celor mai exigenți creatori de gusturi de astăzi. De la optimismul vibrant al modelului Bird on a Rock la eleganța celestă a modelului Shooting Star, fiecare piesă invită purtătorii să ia parte la o moștenire de frumusețe și inovație.