Moët & Chandon, brandul oficial de șampanie la Globurile de Aur

Scris de Ruxandra Tudor
Publicat la data de: 07-01-2020

în: It happened

Cea de-a 77-a ediție a galei Globurilor de Aur a avut loc duminică noaptea, la Los Angeles, și a dat startul celor mai așteptate evenimente din lumea cinematografiei. Invitații s-au bucurat de prezența brandului Moët & Chandon care a fost furnizorul oficial de șampanie în cadrul prestigiosului eveniment.

Moët & Chandon a sărbătorit cea de-a 29-a aniversare prin prezența la gala Globurilor de Aur, unde cele mai importante toasturi au celebrat excelența în cinematografie cu o reverență în fața ideii de caritate. Cei mai buni producători de film și cele mai cunoscute vedete de la Hollywood s-au reunit în cadrul celei de-a 77-a ediții a premiilor anuale de la Los Angeles. Prezența Moët & Chandon pe covorul roșu a fost marcată pentru al 11-lea an prin inițiativa filantropică „Toast for a Cause”. Celebrități precum Scarlett Johansson, Olivia Coleman, Helen Mirren, Charlize Theron, Winnie Harlow, Pierce Brosnan, Shailene Woodley, Adam Driver, Phoebe Waller-Bridge, Billy Porter, Carol Burnett, Saiorse Ronan, LaQuan Smith, Karamo Brown și alte nume sonore s-au alăturat inițiativei și au ciocnit un Moët Mini pentru cauza aleasă, în numele căreia Moët & Chandon a făcut donații semnificative. Unele dintre acestea sunt organizația susținută de Scarlett Johansson, Solar Responders, a cărei misiune este de a maximiza capacitatea primilor respondenți de a salva vieți în situații de urgență, oferind o sursă regenerabilă de energie (www.solarresponders.org ) sau Fundația River Phoenix, susținută de Olivia Coleman sau Meals on wheel Australia, susținută de Helen Mirren.

Pe tot parcursul serii, invitații s-au răsfățat cu șampania brandului francez, iar Jennifer Lopez, Robert De Niro, Martin Scorsese sau Eddie Murphy  au savurat sortimente precum Rosé Imperial și Grand Vintage 2009.Asocierea dintre Moët & Chandon și cinematografie este deja istorică, fiind două forme de artă care au în comun magia creării unor momente de neuitat. Așa cum filmele și celebritățile creează momente de strălucire și evadare din cotidian, Moët & Chandon își încântă publicul cu băuturi rafinate, menite să marcheze momente speciale.