Gucci reintroduce monograma albastră în campania inspirată din anii ’70

Scris de Andrada Arsenie
Publicat la data de: 27-04-2022

în: Fashion

Gucci

Imprimeul cu monogramă „GG” de la Gucci este una dintre cele mai recunoscute elemente grafice din modă. În ultima campanie, casa de modă italiană readuce la viață un imprimeu pe pânză albastru și bej, ca parte a colecției Gucci Love Parade.

Gucci

Pânza albastră GG ocupă centrul unei campanii, imaginată de directorul de creație Alessandro Michele și adusă la viață de Max Siedentopf, în care atenția este concentrată în întregime asupra designului însuși. Paleta a fost impusă unei serii de articolee de îmbrăcăminte și accesorii pentru bărbați și femei, precum și unei selecții extinse de genți de voiaj.

Gucci

Monograma albastră GG este prezentată pe bagaje și genți de mână, extinzând oferta pentru bărbați și femei, ca alternativă la deja binecunoscuta combinație de abanos și bej, introdusă pentru prima dată în 1969.

Noua variație de culoare, care datează de la începutul anilor 1970, este dezvăluită pe o selecție de stiluri din linia Ophidia, cum ar fi un cărucior de diferite dimensiuni, o geantă duffle, o geantă de îmbrăcăminte, două rucsacuri diferite, o geantă hobo, un geantă de umăr și o geantă cu curea.

Gucci

Monograma este de asemenea prezentă pe diferite modele de încălțăminte, de la sandale și papuci până la pantofi și mocasini. Împreună cu o bandă albastră-roșu-albastru, ornamente din piele albastră și feronerie argintie, designul este, de asemenea, introdus pe mai multe modele, inclusiv Jackie 1961, Gucci Horsebit 1955 și Dionysus.

Articolele din colecția GG Blue Canvas sunt disponibile la prețuri cuprinse între 280 de dolari și 3.950 de dolari.

Galerie Foto