
Brandul german de valize Rimowa, deținut de LVMH, se bazează pe nostalgie pentru ultima sa lansare. Luna aceasta, brandul a dezvăluit Holiday Case reimaginat, readucând un design care și-a făcut debutul la sfârșitul anilor 1980. Lansarea colecției în ediție limitată este însoțită de o campanie care dă timpul înapoi până la introducerea modelului, transportând consumatorii moderni într-o epocă de pace și prosperitate relativă.
În prezent cunoscută sub numele de Holiday Case, valiza a fost prezentată pentru prima dată ca „der Reisekoffer für junge Leute”, sau „valiza pentru tineri”, în 1988. Piesa s-a remarcat la acea vreme – și astăzi – prin culorile sale luminoase albastru, galben și roșu. Designul său a fost un semn al „exploziei creative” a deceniului, un dialog artistic pe care marca încearcă să îl reînvie în zilele noastre cu noua sa campanie.
Inițial, campania de marketing Rimowa pentru Holiday Case a prezentat modelele în imagini oarecum suprarealiste, înfățișând valizele vibrante în destinații de vacanță îndepărtate, înconjurate de cocktailuri, vegetație luxuriantă și ape cristaline pe plajă, de soare și nisipuri aurii într-un canion pitoresc și de rămășițele unor ruine antice.
Ideea din spatele inițiativei originale este că valiza ar duce clientul în aceste locuri tradiționale, dar uneori inaccesibile, de evadare. Acum, reînviată în secolul XXI, imaginea campaniei prezintă turiști moderni care privesc reclamele originale în timp ce călătoresc, cu Holiday Case în mână.
Un aer de aventură animă, de asemenea, campania, deoarece se spune că afișele din anii 1980 prezentate în imaginile fotografice îi inspiră pe consumatorii capturați să facă călătorii către destinațiile lor de vis.
Colecția Holiday Case în ediție limitată este disponibilă acum online și în magazine, fiecare piesă fiind fabricată din policarbonat și susținută de garanția pe viață a Rimowa. Prețul de vânzare al valizelor este de 1.200 de dolari.