Mirela Dumitru: „Am învățat să mă adaptez și să privesc cu încredere spre viitor”

Scris de Andrada Arsenie
Publicat la data de: 11-01-2022

în: The Famous

Mirela Dumitru

Mirela Dumitru este omul din spatele celui mai de succes brand românesc de huse de telefoane, și anume VELANTE Officiale. Datorită echipei pe care o are alături, dar și a unei viziuni moderne, Mirela a reușit să dezvolte o afacere care, în doar doi ani de la lansare, a devenit lider pe piața autohtonă, cât și pe piața internațională a huselor de telefoane. Cu zicala „Sky is the limit” în minte, Mirela Dumitru este decisă să facă în continuare performanță în domeniul accesoriilor, aducând pe piață produse de lux inovatoare și calitative.

Cine este Mirela Dumitru, omul din spatele brandului de succes VELANTE Officiale?
O persoană organizată, sensibilă, dar selectivă, căreia îi place să facă cu drag și dragoste lucrurile, să construiască pas cu pas. O persoană care se ghidează și după propria intuiție, exigentă cu ea însăși, dar și cu ceilalți, considerând respectul dintre oameni o necesitate.

Mirela Dumitru

Cum a luat viață brandul VELANTE Officiale?
VELANTE Officiale a fost gândit inițial ca oportunitate de business, considerând domeniul huselor de telefon o nișă de piață neacoperită. Interesant, dar și amuzant în același timp, confirmarea ideii a fost dată chiar de una dintre fetele mele, care permanent era în căutare de o husă de telefon care să o mulțumească, husa „perfectă”. 

De ce tocmai huse pentru telefoane și gadgeturi, dar și accesorii precum portofele sau portcarturi?
Observând în jurul meu tot mai multe persoane care își alegeau husa de telefon sau accesoriile în funcție de ținută, momentul zilei sau eveniment, mi-am dorit să schimb concepția asupra acestora, transformându-le în accesorii de fashion, care pot fi folosite ca elemente reprezentative ale personalității fiecăruia. De aceea, am implementat încă de la început o gamă variată de huse de telefon și accesorii în diferite tipuri de piele, culori și texturi, lăsând clientul să aleagă ceea ce îl definește. 

Cât de importantă este calitatea acestor accesorii?
Având în vedere respectul pe care îl avem față de clienți, misiunea VELANTE Officiale a fost întotdeauna ridicarea standardelor de calitate, participând frecvent la workshop-uri și traininguri despre piele, întreținerea acestora și noi tehnologii în materie de tratamente pentru piele, special concepute pentru husele de telefon, care sunt supuse uzurii mai mult decât orice alt accesoriu. 

Mirela Dumitru

Deși VELANTE a fost lansat în urmă cu doar doi ani, produsele voastre au ajuns rapid în topul preferințelor clienților, devenind cel mai de lux brand autohton de huse de telefoane. Cum ați reușit această performanță în vreme de pandemie?
Sunt foarte mândră de echipa mea tânără, entuziastă, cu inițiativă. Recent, am creat o nouă abordare și mă mândresc cu un feedback pozitiv din partea lor. Mai exact, pentru a-i încuraja și pe cei mai timizi, aparent fără inițiativă să „iasă în față”, i-am provocat ca la ședințele săptămânale să împărtășească obligatoriu o idee, o propunere, pentru a-și descoperi potențialul și a nu se simți nevaloroși, excluși din echipă. Îmi place să empatizez cu ei, să știu că sunt bine, astfel și eu sunt bine și totul are sens și valoare.

Alături de Andrei Grigorie, CCO-ul VELANTE Officiale, un tânăr ambițios, cu potențial și cu un viitor promițător, dar și cu o maturitate atipică pentru cei 22 de ani, prin aplicarea ideilor sale inovatoare, prin direcția creativă senzațională și cu ajutorul cunoștințelor sale despre branding, am reușit să poziționăm compania pe primul loc în topul preferințelor utilizatorilor de huse de telefon din piele exotică.

Care sunt provocările pe care le întâlniți zi de zi?
Clar, feedback-urile fiicelor mele, Alexia și Sofia, care sunt cele mai critice atunci când vine vorba de viitoarele creații. Cu acest proiect am evoluat și eu, forțându-mă să mă autodepășesc, adaptându-mă la provocările online-ului. Munca, lucrurile în general devin deosebite atunci când nu încetezi să crezi în ceea ce faci, când încerci constant să îți depășești limitele. 

Tot timpul am avut spirit antreprenorial, de mic copil. Îmi place să văd că proiectele la care am lucrat sau lucrez, pe care le dezvolt, ajung să încânte clienții, dar și oamenii din jurul meu. Sunt adepta lucrului bine făcut, memorabil, care să rămână în mintea clientului, să fie ca o poveste pentru el, să îi creeze amintiri.

De asemenea, ați reușit să treceți granițele țării cu produsele premium. Cum a reușit VELANTE să devină lider pe piața internațională a huselor de telefoane într-un timp atât de scurt?
Iubesc ceea ce fac și cred că din pasiune pornește totul. Fiecare zi de muncă e o plăcere și nu o obligație. Pentru mine, unul dintre cele mai importante aspecte este ca atmosfera la locul de muncă să fie una veselă, plăcută, indiferent de vârsta sau de poziția fiecăruia în companie. Am învățat să mă adaptez și să privesc cu încredere spre viitor. Altfel, the sky is the limit, după cum spune și proverbul, iar de aici până la a-ți atinge target-urile este doar un pas. 

Ideea de poziționare raportată la clienți a fost aceea ca produsul VELANTE Officiale să fie acea achiziție pe care vrei să o faci atunci când te gândești la un cadou pentru tine sau cei dragi, devenind un must-have, acel lucru pe care îl vezi la ceilalți și vrei și tu să îl ai, pe lângă necesitatea și utilitatea lui. 

Voi oferiți și servicii de personalizare a produselor. Cât de bine sunt primite acestea și care au fost cele mai extravagante cereri?
Mereu am fost un fan al personalizării pe diverse accesorii, precum genți, portofele etc. Mi-a accentuat și mai mult ideea de a lăsa clientul VELANTE să se exprime prin produsele noastre, să se simtă important, prețios, răsfățat, iar prin adăugarea inițialelor, a numelui sau a zodiei exact asta obținem, căci fiecare dintre noi are nevoie să simtă că este unic, valoros, exclusiv.

În ceea ce privește cererile de la clienți, acestea sunt diverse. De la inițiale la diverse mesaje, ne încântă foarte mult faptul că fiecare client își folosește imaginația și stilul, punându-și într-un mod unic amprenta pe produsul lui personalizat.

Mirela Dumitru

Care sunt cele mai populare categorii de produse?
Cele mai preferate produse de către clienți sunt husele de telefon, acestea fiind și cele care sunt în focusul nostru principal de dezvoltare. În ultimul timp, am observat din ce în ce mai mult dorința clienților de a-și alege un accesoriu cu aceeași textură/culoare, fie că este vorba despre un portcart, portofel de pașaport, breloc sau husă de AirPods.

Anul acesta, celebrați aniversarea de doi ani a brandului. Ce surprize le pregătiți clienților?
Cei doi ani de activitate ai brandului au însemnat doi ani de cercetare continuă despre tot ceea ce înseamnă piele exotică. De la tipurile acesteia până la modalitățile de prelucrare și produsul finit, ne-am dorit să obținem tot knowledge-ul necesar pentru implementarea unor accesorii de cea mai înaltă calitate. Ajungând la această performanță, ne-am dorit să celebrăm aniversarea de doi ani cu extinderea gamei de produse, adăugând în portofoliu articole precum genți, geci, curele etc. 

Ce proiecte de viitor aveți?
VELANTE Officiale a reprezentat un fenomen pentru piața de piele exotică, în special când vine vorba de husele de telefon, devenind cel mai de succes brand din Europa în acest domeniu, cu livrări de comenzi în peste 40 de țări în acest moment. Ne dorim să extindem acest fenomen cât mai mult în afara granițelor, menținând același concept de #PersonalLuxury, hashtag-ul oficial al brandului, răsfățându-ne clienții cu articole premium, de calitate, la prețuri accesibile.

www.velanteofficiale.ro