După adidași și ceasuri, parfumurile sunt cea mai recentă afacere comercială a președintelui ales Donald Trump. Pe 8 decembrie, acesta a anunțat lansarea apei de colonie pentru bărbați și a parfumului pentru femei „Fight Fight Fight Fight” pe platforma sa de socializare Truth Social, folosind o fotografie în stil meme cu el și cu Prima Doamnă Jill Biden pentru a promova parfumurile.
Deși gama de culori aurie tipică lui Trump se regăsește în întreaga prezentare a mărcii, există puține detalii cu privire la mirosul parfumurilor. Descrierea aferentă parfumului pentru femei spune pur și simplu că are „note florale delicate și o explozie de citrice”, în timp ce parfumul pentru bărbați este descris ca un „”glas mobilizator într-o sticlă”.
„Noile mele parfumuri sunt aici. Ele sunt un cadou grozav de Crăciun. Le-am numit « fight, fight, fight» pentru că ele reprezintă victoria. Cu toții vrem să fim învingători. Trebuie să câștigăm ca națiune, vrem să câștigăm ca familie. Acest parfum este despre putere, succes și încredere pentru bărbați și pentru femei. Ia-ți o sticlă și nu uita să iei una și pentru cei dragi. Ei vă vor mulțumi și chiar vor mirosi bine”, a declarat Donald Trump despre noua colecție de parfumuri.
Trump a folosit social media pentru a anunța lansarea noului produs. El a postat o fotografie cu el și Jill Biden făcută la ceremonia de redeschidere a Catedralei Notre-Dame din Paris. În descrierea fotografiei se poate citi: „Un parfum căruia dușmanii tăi nu-i pot rezista”.
Noua colecție include apă de colonie pentru bărbați și parfum pentru femei. Fiecare costă aproape 200 de dolari.
De la pălăriile iconice „Make America Great Again” la noile linii de parfumuri, lista de produse de marcă ale președintelui ales continuă să crească.