Ce fac bărbații eleganți în timpul liber?

Scris de Ozana Mazilu
Publicat la data de: 10-10-2019

în: Fashion

Rafinamentul și eleganța se observă de la prima vedere, prin capacitatea de a-ți face prezența memorabilă. Aceste proiecții sunt ale caracterului distins, ale unui mod de gândire aparte și, mai ales, ale activităților și pasiunilor cultivate de-a lungul timpului. „Spune-mi ce prieteni și hobby-uri ai, ca să-ți spun cine ești.”

Până și cei mai dedicați profesioniști, cei mai ambițioși antreprenori și cei mai apreciați lideri își rezervă „evadări” care să le stimuleze creativitatea și să îi alimenteze cu energia necesară pentru a reveni în forță la misiunea lor. Astfel, ei cultivă hobby-uri și pasiuni, mai mult decât niște simple momente de relaxare, ca extensii ale identității celui care le experimentează. Fie echitație, golf, tenis, șah sau sailing, bărbații apreciază provocările ce le antrenează corpul și mintea, le testează spiritul de echipă și le oferă adrenalina competitivității. Universul unui bărbat puternic există dincolo de haine, ceasuri, mașini sau gadget-uri și tinde către experiențe autentice și apartenența la o comunitate.

SARTO bespoke, oglindă a personalităților clienților și prietenilor săi, se implică activ în crearea unor momente memorabile în comunități specifice, unite în jurul unei pasiuni sau al unui hobby. Această implicare e o altă fațetă a business-ului SARTO, care, pe lângă conturarea imaginii exterioare a clienților săi, se preocupă de stilul de viață al acestora, întrucât filosofia brandului depășește aparențele. În ultimii opt ani de activitate, compania s-a concentrat deopotrivă pe nevoile imediate ale unui client, pe universul său complex și pe dinamica dintre sfera profesională și cea personală. SARTO îmbracă un corp, un individ și personalitatea acestuia, în toată complexitatea sa. Acest lucru este posibil doar prin crearea unor puncte de intersecție ale brandului cu domeniile preferate ale clienților săi și ale gentlemenilor în general.

Golful – sportul gentlemenilor

Un sport „tânăr” în România, golful a devenit, în ultimii ani, o activitate preferată pentru recreere și pentru alimentarea unui spirit competitiv tăcut. Golful este caracterizat prin integritate și disciplină, caracteristici definitorii pentru un gentleman adevărat. Totodată, rafinamentul și eleganța sunt atribute ce formează o punte între acest sport și identitatea SARTO. Parteneriatul oficial pe care SARTO bespoke îl are cu Federația Română de Golf și Romanian Golf Association este doar punctul de pornire al unei experiențe colective. Alături de organizatorii celor mai așteptate evenimente de golf ale anului, SARTO premiază perseverența, concentrarea și etica pe teren a celor mai implicați jucători, sponsorizând și participarea echipei României la Campionatul European.

Sailing – adrenalină și spirit de echipă

La fel ca în cazul golfului, sailing-ul este o activitate destinată bărbaților cu pasiuni puternice, cărora le place să-și testeze limitele și să exploreze noi orizonturi. Sailing-ul necesită dexteritate, spirit de aventură, intuiție și o bună condiție fizică. Anul acesta, SARTO bespoke s-a alăturat pasionaților de sailing la principalul eveniment de profil (nivel de agrement) desfășurat pe Marea Neagră. Corporate Regatta este o competiție organizată de SetSail Nautic School, cu scopul de a uni și întări echipe formate din membrii unor corporații, în afara mediului de lucru, prin experiența unică a navigației. Pentru acest eveniment, SARTO a încurajat gentlemenii să experimenteze cu stilul vestimentar, să își exprime personalitatea și să facă alegeri îndrăznețe, care să îi pună în valoare – totul fără a renunța o clipă la confort. Opțiunile vestimentare propuse de SARTO bespoke pe durata evenimentului s-au pliat perfect pe cerințele unei zile toride și ale unei activități complexe. De ce a fost apreciată o astfel de inițiativă? Pentru că gentlemanul modern are un spectru larg de interese și activități care îl solicită din toate punctele de vedere, iar confortul este cu atât mai prețios în momentele de stres și tensiune. Și pentru că serviciul de consiliere al brandului se bazează pe o cunoaștere empirică și asumată a nevoilor clientului, echipa SARTO a participat împreună cu HOSPICE Casa Speranței în cursa pe mare.

Automobilism și eleganță regală

Bărbații SARTO impresionează și prin eleganța încrederii de sine și prin atitudinea regală. La Castelul Peleș, SARTO a susținut, alături de bărbații care posedă o dragoste incontestabilă pentru istorie și mașini de epocă, Concursul de Eleganță Automobilistică Sinaia 2019, în calitate de partener oficial. În cadrul evenimentului, SARTO a premiat pasiunea pentru stil și autenticitate a participanților, caracteristică definitorie pentru un bărbat care se respectă. La eveniment, piese de colecție rare, ce au trăit și scris istoria, au devenit personajele principale ale filmului „Exces de Eleganță”, în regia lui Alin Ionescu (Mașinistul), unul dintre ambasadorii SARTO care îi ajută să înțeleagă preferințele vestimentare ale oricărui pasionat de automobilism ce petrece timp îndelungat la volan. Într-o lume în care publicitatea caută doar conversie, SARTO bespoke schimbă abordarea și investește acolo unde publicul îi solicită susținerea sau expertiza. Într-o continuă expansiune, acest brand devotat domnilor promite să se dedice pasiunilor celor cărora le datorează succesul.

 

The Grand Avenue - The home of Exclusive Brands