Balenciaga lansează o colecție de tricouri „Brand Ambassador Fanclub Series”

Scris de Cătălina Teodorescu
Publicat la data de: 13-03-2025

în: Fashion

Nicole Kidman Balenciaga

Balenciaga a lansat o serie de tricouri cu imaginea ambasadorilor săi de brand. Colecția-capsulă se numește „Brand Ambassador Fanclub Series” și celebrează parteneriatele brandului cu diverse figuri celebre. Kim Kardashian, Nicole Kidman, Michelle Yeoh, Isabelle Hupert și PP Krit Amnuaydechkorn sunt starurile a căror imagine a fost imortalizată pe seria de tricouri, ce recreează aerul de „merch” disponibil pentru fani la concerte.

Galerie Foto

Fiecare tricou este imprimat cu un colaj de imagini ale starului căruia îi este dedicat, o inscripție cu numele vedetei într-un font care amintește de tricourile din era goth a modei anilor ‘90, și un autograf printat pe partea din spate, imitând autografele scrise cu carioci colorate pe tricourile fanilor atunci când își întâlnesc vedeta preferată. Datorită vizualurilor, dar și a semnăturilor, aceste tricouri au potențialul de a deveni piese de colecție nu numai pentru fanii Balenciaga, ci și pentru cei ai starurilor care sunt ambasadori de brand.

Demna Gvasalia, directorul de creație al brandului Balenciaga, a gândit această colecție-capsulă de tricouri pentru a blura granițele dintre high fashion și fandom. Referințele către elemente din cultura pop sunt, de altfel, un element-semnătură al lui Gvasalia, pe care l-a infuzat în colecțiile Balenciaga pe durata întregii perioade de când ocupă rolul de director de creație.

Galerie Foto

Pentru a marca lansarea, pe conturile de social media ale bandului Balenciaga au apărut o serie de selfie-uri cu cele cinci vedete pozând fiecare în tricoul ce îi corespunde. Tricourile „Brand Ambassador Fanclub Series” sunt disponibile pe site-ul Balenciaga la prețul de 825 de dolari.