
Bugatti a anunțat deschiderea primului showroom dedicat în Shanghai, prin care își propune să își consolideze legătura cu China, o națiune care admiră de mult timp excelența fără compromisuri a producătorului auto.
Marea inaugurare a Bugatti Shanghai marchează o etapă emblematică în istoria brandului. Primul showroom dedicat al mărcii în China continentală subliniază angajamentul său față de o regiune în care pasiunea pentru măiestria automobilistică și aprecierea pentru tradiție și măiestrie au înflorit de zeci de ani.
Bazându-se pe relația consolidată a mărcii în China continentală și Hong Kong cu partenerul de încredere Kingsway Apex, showroom-ul proiectat meticulos, situat în inima orașului Shanghai, a fost creat pentru a îndeplini standardele globale exigente ale Bugatti. Spațiul este privit ca o destinație captivantă, unde moștenirea istorică a producătorului auto se întâlnește cu inovația sa vizionară, oferind o experiență unică clienților exigenți.
Inaugurarea showroom-ului a fost marcată de prima apariție publică a modelului Bugatti Divo în China. Fiind unul dintre cele doar 40 de exemplare construite vreodată, Divo ilustrează angajamentul Bugatti Shanghai de a prezenta cele mai rare și mai excepționale automobile. Importanța evenimentului a fost subliniată și de prezența lui Mate Rimac, director executiv al Bugatti Rimac, Hendrik Malinowski, director general al Bugatti, și Kostas Psarris, director regional al Bugatti pentru Orientul Mijlociu și Asia.
În ceea ce privește filosofia de design a showroom-ului din Shanghai, aceasta depășește domeniul auto, cuprinzând un mediu de lux holistic. Într-o expoziție temporară specială, vitrina surprins printr-o prezentare exclusivă a colecției Bugatti Home. În centrul spațiului se află canapeaua TYPE_3 și otomanul în culoarea Voltaic Blue, două piese ce reflectă limbajul de design al mărcii.
De asemenea, covorul TYPE_14 este expus în noul spațiu alături de măsuța TYPE_11, a cărei siluetă încorporează curba „C” caracteristică mărcii. Fiecare element a fost selectat cu atenție pentru a crea un mediu care să rezoneze cu principiile producătorului auto de eleganță atemporală.
Noul showroom marchează un pas important în strategia globală de retail a mărcii, demonstrând angajamentul Bugatti față de o piață în care căutarea extraordinarului continuă să înflorească.