Energy Expo - Join the revolution

Chanel și L’Oréal investesc în brandul The Row, evaluat la 1 miliard de dolari

Scris de Catalina Teodorescu
Publicat la data de: 18-09-2024

în: FashionNews

The Row

Brandul The Row, fondat și deținut de surorile Mary-Kate și Ashley Olsen, a obținut recent o finanțare substanțială, ce îi ridică valoarea estimată la un miliard de dolari.

Cei doi noi investitori sunt parte din imperiile Chanel și L’Oréal. Familia care deține o mare parte din compania Chanel, mai exact frații Wertheimer, a cumpărat un pachet minoritar de acțiuni, iar moștenitoarea imperiului L’Oréal, Françoise Bettencourt Meyers, a investit prin intermediul companiei sale, Téthys Invest. Antreprenoarea Natalie Massenet, fosta președintă executivă a platformei de shopping de lux Net-a-Porter, se zvonește că ar urma să investească în viitorul apropiat. Surorile Olsen păstrează majoritatea acțiunilor The Row.   

Bettencourt, care este în prezent a doua cea mai bogată femeie din lume, după Alice Walton, moștenitoarea lanțului de supermarketuri Walmart, are o avere estimată la 85,9 miliarde de dolari. Alain și Gerard Wertheimer dețin o avere de aproximativ 43,3 miliarde de dolari fiecare, plasându-se împreună pe locul 29 în topul celor mai bogați oameni din lume, conform Bloomberg Billionaires Index.

Imagine din colecția The Row toamnă/iarnă 2024

Mary-Kate și Ashley Olsen, cunoscute în anii ’90 și 2000 ca actrițe, și-au creat propriul label, The Row, în 2006, iar între timp, acesta a ajuns un lider în industria modei de lux, fiind privit de critici și fani deopotrivă drept unul dintre cele mai exclusiviste branduri la nivel mondial. În acest moment, unul dintre hiturile The Row este geanta Margaux, care vine la prețul de 7000 de dolari, și este mai mereu epuizată din stoc, ceea ce o face și mai râvnită. Per total, brandul este cunoscut pentru stilul minimalist, construit prin intermediul high-quality basics. 

Energy Expo 10-13 octombrie