
Așteptarea a luat sfârșit – linia de activewear NikeSKIMS, anunțată în luna februarie, s-a lansat astăzi. Campania de promovare include 50 de atlete, printre care se numără Jordan Chiles, Romane Dicko, Beatriz Hatz, Chloe Kim, Nelly Korda, Sha’Carri Richardson, Madisen Skinner și Serena Williams.
Parteneriatul dintre gigantul de activewear Nike și iconicul brand de loungewear Skims, deținut de Kim Kardashian, se adresează „femeilor atlete moderne”. Per total, linia va include piese vestimentare care pot fi purtate atât în cadrul antrenamentelor sportive, cât și în afara lor. NikeSKIMS va cuprinde trei colecții de bază – așa-numitele „core collections”: Matte, Shine și Airy. Acestea vor fi actualizate în fiecare sezon și vor include în medie 40 de piese.
Pe lângă linia „core”, NikeSKIMS va avea o serie de colecții sezoniere: Vintage Seamless, creată cu tivuri seamless și un aspect prespălat care duce cu gândul la hainele vintage; Matte Tricot, cu piese destinate layeringului, din tricotaj mat; Semi-sheer Weightless Layers, cu piese ușoare, perfecte pentru activități low impact; Shiny Nylon, cu siluete oversize care adaugă dimensiune look-urilor de activewear.
Parteneriatul dintre Nike și Skims îmbină tehnologiile inovatoare în materie de sportswear, pentru care brandul Nike este cunoscut la nivel mondial, cu expertiza lableului Skims în a furniza femeilor siluete ce oferă varii soluții pentru a-și modela optic silueta.
Colecția de debut NikeSKIMS include 58 de siluete formate din piese vestimentare care, atunci când sunt mixed & matched, pot alcătui peste 10.000 de combinații de ținute diferite. Serena Williams, una dintre cele 50 de atlete care sunt imaginea liniei NikeSKIMS, a declarat: „Mă simt de neoprit când mă antrenez purtând piese din această colecție. Se mulează perfect pe corp, se simt ca și când se topesc ca untul”. Jordan Chiles a declarat: „Produsele NikeSKIMS sunt un game-changer. Ador calitatea lor superioară, modul în care se mișcă odată cu mine și cum fiecare piesă oferă susținere fix în zonele în care e nevoie”.
Fotografiată de Luis Alberto Rodriguez și Rob Woodcox, campania le include pe cele 50 de atlete de top care poartă piese din colecția de bază în diverse nuanțe care se potrivesc perfect cu tonurile lor de piele – un lucru pentru care brandul Skims este cunoscut și apreciat este faptul că oferă opțiuni de culoare care se mulează pe diverse culori și tonuri ale pielii. De asemenea, campania foto este însoțită de un clip regizat de Janicza Bravo.
Linia NikeSKIMS va fi disponibilă pentru achiziționare începând cu data de 26 septembrie în magazine selectate Nike și Skims, precum și online, pe site-urile celor două branduri.