
Nike, celebrul brand de activewear, și Skims, brandul deținut de Kim Kardashian, au anunțat un parteneriat. Noul label, care se va numi NikeSkims, intenționează să îmbine excelența pentru care Nike este cunoscut și apreciat la nivel lobal în materie de vestimentație sportivă, și inovația pe care Skims o aduce în sfera de loungewear și solutionwear prin inclusivitate.
Este pentru prima data când Nike colaborează cu o altă companie pentru a introduce un brand nou pe piață. NikeSkims va include o plajă largă de piese vestimentare pentru femei, cu planuri de a completa oferta de produse cu încălțăminte și accesorii pe viitor. Noul brand își propune să întâmpine nevoile femeilor din atletism* din întreaga lume, întărind promisiunea Nike de a-și extinde businessul pe partea feminină.
Colaborarea este în lucru încă din luna octombrie a anului 2023, însă abia acum a fost anunțată concret, urmând ca lansarea oficială să aibă loc cândva în viitorul apropiat, în decursul primăverii acestui an pentru Statele Unite, și global pe parcursul lui 2025.
NikeSkims se va focalize pe activewear, anume pe haine potrivite pentru antrenamente high intensity, și va folosi materiale apreciate pentru anduranța lor, precum Dri-Fit, alături de alte tehnici inovatoare introduse pe piață de brandul Skims. Prețurile nu au fost încă făcute publice, însă având în vedere că o pereche de colanți Nike Dri-Fit costă 60 de dolari, iar o pereche de colanți Skims din bumbac costă 56 de dolari, ne putem aștepta la prețuri în această sferă.
Pe rețelele sociale, brandul NikeSkims este descries cu tagline-ul: creat pentru a sculpta și perfecționat pentru performanță – un melanj perfect între elementele ce diferențiază Nike și Skims de competitorii lor de pe piață, anume excelența Nike în domeniul performanței atletice și excelența Skims în domeniul sculptării siluetei.
* Brandul Nike subliniază că orice persoană care are un corp este atletă.