De la Robert Downey Jr la Angelina Jolie – Iată 10 dintre cele mai bine plătite reclame ale celebrităților.

Scris de Andrada Arsenie
Publicat la data de: 20-09-2021

în: News
hollywood-stars

Celebritățile de la Hollywood și cântăreții de muzică pop câștigă cecuri salariale colosale din roluri de film și turnee mondiale, dar cele mai mari sume de bani provin adesea din contracte de imagine pentru diverse companii. De la branduri de modă de lux până la companii de băuturi de renume mondial, acești A-listers au negociat contracte colosale pentru a deveni ambasadori al unui brand și să apară în campanii publicitare.

charlize-theron

Charlize Theron – 55 de milioane de dolari

Nu ar trebui să fie o surpriză faptul că Charlize Theron a cerut o sumă mare de bani pentru aparițiile sale din afara rolurilor din filme. Potrivit Showbiz Cheat Sheet, vedeta născută în Africa de Sud a semnat un contract pe o perioadă de 11 ani cu Dior, în valoare de 55 milioane de dolari (având un salariu anual de 5 milioane de dolari).

Beyoncé

Beyoncé – 50 de milioane de dolari

Beyoncé a apărut în mai multe campanii de publicitare de-a lungul anilor, dar nimic nu depășește parteneriatul cu Pepsi din 2021, în valoare de 50 de milioane de dolari. Pentru contractul care se întinde pe mai mulți ani, Queen Bey a apărut în reclame, panouri publicitare și chiar pe cutii tipărite care au debutat în 2013, în pauza publicitară de la Super Bowl.

Potrivit Billboard, contractul colosal a prevăzut, de asemenea, ca Pepsi să sponsorizeze „varietatea de proiecte creative” ale lui Beyoncé și „să contribuie la promovarea celui de-al cincilea album de studio al cântăreței.

julia roberts

Julia Roberts – 50 de milioane de dolari

Îndrăgita actriță americană Julia Roberts a făcut istorie atunci când a câștigat 50 de milioane de dolari în calitate de purtător de cuvânt a lui Lancôme, în 2010. Brandul francez de lux a plătit inițial actriței 20 de milioane de dolari, dar aceasta și-a majorat onorariul după ce și-a prelungit contractul cu cinci ani.

Potrivit StyleCaster, o sursă a declarat: „Au obținut profituri de 100 de milioane de dolari de când Julia s-a alăturat brandului și sunt încântați de ea”.

George Clooney

George Clooney – 40 de milioane de dolari

George Clooney a câștigat legendara sumă de 40 de milioane de dolari în calitate de ambasador al brandului de cafea de lux Nespresso. Vedeta de la Hollywood a apărut în mai multe reclame ale companiei, care sunt cunoscute pentru scenariile comice, contribuind la creșterea vizibilității globale a mărcii.

Potrivit Showbiz Cheat Sheet, Clooney și-a folosit salariul de la Nespresso pentru a finanța un satelit din Sudan care avea rolul de a-l „urmări” pe dictatorul țării, Omar al-Bashir. Dacă acest lucru sună ca o glumă,  trebuie să știți că actorul direcționează într-adevăr banii către proiectul său Satelit Sentinel care urmărește mișcările armatei sudaneze.

Selena Gomez

Selena Gomez – 30 milioane de dolari

Tânăra starletă a semnat un acord de doi ani, în valoare de 30 de milioane de dolari, în calitate de ambasador al Puma, în 2017. La acea vreme, Selena avea doar 25 de ani.

Artista a câștigat, de asemenea, suma de 10 milioane de dolari atunci când a fost selectată ca imagine a brandului Coach, în 2016.

Taylor Swift

Taylor Swift – 26 de milioane de dolari

Diva pop Taylor Swift a făcut obținut suma de 26 de milioane de dolari atunci când a reprezentat Diet Coke, în 2014. Anunțul „Stay Extraordinary” al mărcii a prezentat-o pe Swift degustând sucul dietetic în timp ce scria o piesă nouă.

Swift a făcut reclamă, de asemenea, pentru o serie de mărci notabile, precum Got Milk?, brandul de încălțăminte Keds, CoverGirl și Apple Music.

Angelina Jolie

Angelina Jolie – 12 milioane de dolari

În timp ce Angelina Jolie câștigă un onorariu destul de mare pentru a apărea în filme, ea obține, de asemenea, sume importante din contracte de imagine. În 2005, a devenit purtătoarea de cuvânt a brandului de tricotaje St. John și a câștigat o suma de 12 milioane de dolari.

Jolie a câștigat, de asemenea, 10 milioane de dolari atunci.când a participat la campania Louis Vuitton, în 2011. Ultima reclamă, cea în care am văzut-o pe Jolie pe o barcă de lemn cu geanta ei Louis Vuitton, în Siem Reap, Vietnam, a devenit virală.

Robert Downey Jr

Robert Downey Jr- 12 milioane de dolari

În 2013, Robert Downey Jr. a semnat un contract de imagine pe o perioadă de doi ani, în valoare de 12 milioane de dolari, cu compania taiwaneză de smartphone-uri HTC.

Actorul Marvel a apărut în reclama televizată, tipărită și pe panouri publicitare a companiei la nivel mondial, dar a și „menținut un nivel de control creativ”, așa cum a raportat The Verge.

Robert Pattinson

Robert Pattison – 12 milioane de dolari

Un alt Robert care câștigă mulți bani din reclame este vedeta Twilight, care a obținut un contract de publicitate pe o perioadă de mai mulți ani ( aproape nouă ani!) ca muză a lui Dior Homme.

Se pare că actorul a fost plătit cu 12 milioane de dolari pentru timpul său. Acest parteneriat a marcat unul dintre cele mai îndelungate contracte de imagine dintre un actor de la Hollywood și o casă de modă de lux.

Nicole Kidman

Nicole Kidman – 12 milioane de dolari

12 milioane de dolari pentru o reclamă de două minute? Sigur, dacă apare Nicole Kidman, iar reclama este pentru una dintre cele mai luxoase mărci din lume. Potrivit The Sydney Morning Herald, Kidman a primit un salariu de șapte cifre pentru celebra campanie Chanel nr. 5 din 2004.

Scurtmetrajul regizat de Baz Luhrmann este, de asemenea, cea mai scumpă campanie publicitară din lume, cu un buget de 33 milioane.

 

Notă: Acest articol a fost preluat de pe scmp.com