When Your Initials Are Enough – Bottega Veneta

Scris de Luxury
Publicat la data de: 04-08-2014

în: Fashion

bottega-veneta-presents-when-your-own-initials-are-enough-the-knot

Bottega Veneta surprinde cu o nouă campanie, denumită “When Your Initials Are Enough”. Casa de modă urmărește să pună în evidență cele mai cunoscute modele și principiile pe care se bazează crearea pieselor deosebite ce se află într-o continuă evoluție. Povestea se învârte în jurul pieselor iconice, a materialelor de cea mai bună calitate și a prezentării fără cusur.

Pentru a celebra faimosul model, casa de modă vă invită să pătrundeți în lumea Bottega Veneta și să descoperiți întregul proces prin care accesoriul ia naștere. Mai mult de atât, două magazine din St. Tropez se vor transforma într-un adevărat muzeu expunând peste 300 de modele de la primele creații până la sezoanele recente.

The Knot este cel mai cunoscut model al faimoasei case de modă. Când Tomas Maier a devenit director de creație în 2011, a realizat că poate transforma clutch-ul rotund Bottega Veneta într-un item must-have. Astfel, a reinterpretat accesoriul oferindu-i o închidere sub forma unui mic nod de piele și a numit geanta “The Knot“. De-a lungul următoarelor sezoane, acest model și-a făcut apariția în cadrul fiecărei prezentări, sub un alt aspect de fiecare dată.

“The Knot este una dintre piesele de excepție semnate Bottega Veneta, oferită în fiecare sezon în ediție limitată, transformând geanta într-un obiect de colecție, dar păstrându-i în același timp forma atât de cunoscută. Recunoscută și cumpărată pentru designul unic. calitatea de neegalat și stilul aparte, the Knot este un adevărat simbol al companiei.”, a declarat Maier.