Hublot este partener orologer oficial licenţiat al Ligii Campionilor UEFA și UEFA Europa League, iar logo-ul său va fi afişat pe fiecare a patra tabelă oficială, la toate meciurile, până în 2018. Anunţul a fost făcut pe 17 august, la Nyon şi încununează rezultatele strategiei construite de Hublot faţă de fotbal.
Cu aceeaşi ocazie, brandul a prezentat cu mândrie şi noua versiune a celei de-a patra tabelă oficială, ce va fi folosită în toate meciurile din UEFA Champions League™ până în 2018. Tabela este folosită de al patrulea oficial pentru a indica timpul suplimentar de la finalul fiecărui meci şi schimburile de jucători.
Noua tabelă este rezultatul fuziunii dintre forma unui ceas Hublot şi elementele care definesc brandul UEFA Champions League. Designul integrează perfect manevrarea ergonomică a tabelei şi o greutate ce elimină eforturile inutile. Noua formă nu este doar mult mai practică, ci reprezintă şi o apariţie spectaculoasă, care cucereşte spectatorii şi telespectatorii prin elementele sale. Tabela va fi folosită pentru prima oară chiar a doua zi după ce a fost făcut public anunţul, în cadrul meciurilor din 18 august.
“Pentru Hublot este o imensă onoare şi un privilegiu să devină partenerul tuturor competiţiilor importante de fotbal organizate de UEFA. Acest parteneriat este rezultatul bunei relaţii pe care am construit-o în timp cu UEFA“, a declarat Ricardo Guadalupe, CEO of Hublot.
“Suntem foarte încântaţi să îi urăm mărcii Hublot bun venit ca şi Partener Orologer Oficial Licenţiat al UEFA Champions League şi UEFA Europa League. Hublot este partenerul perfect pentru competiţiile pe care le organizăm. Suntem nerăbdători să dezvoltăm şi alte produse în parteneriat şi, bineînţeles, să vedem noile tabele în acţiune”, a declarat Guy-Laurent Epstein, director de marketing al UEFA Events S.A.