Pisica Choupette este starul celei mai noi campanii Hublot

Scris de Cătălina Teodorescu
Publicat la data de: 02-05-2025

în: Watches

Hublot Choupette

Pisica Choupette, renumită pentru stilul său de viață luxos, este starul noii campanii a companiei de orologerie de lux Hublot.

Choupette a aparținut inițial modelului Baptiste Giabiconi, înainte de a fi adoptată de creatorul de modă Karl Lagerfeld, cu a cărui notorietate a ajuns în scurt timp să concureze – într-un interviu din 2012, Lagerfeld a declarat: „Oamenii sunt fascinați de ea. Curând, o să se vorbească mai mult despre Choupette decât despre mine”.  

Choupette s-a născut în august 2011 și a fost dăruită lui Lagerfeld în decembrie 2011, după ce petrecuse deja puțin timp cu el câtă vreme stăpânul său inițial, Baptiste Giabiconi, fusese plecat din țară. A devenit în scurt timp un veritabil star, nu numai datorită frumuseții sale, ci și a stilului său de viață extravagant – Choupette a avut mereu la dispoziție majordomi personali, hrană custom-made servită în veselă Goyard, propriul iPad, și propriul șofer.  După moartea lui Lagerfeld, în 2019, Choupette a fost adoptată de Françoise Caçote, fosta menajeră a designerului, și și-a păstrat stilul de viață luxos.

De-a lungul vieții sale, Choupette a fost nu numai fotografiată alături de vedete (printre care Naomi Campbell și Gisele Bündchen, precum și pentru un album foto Rizzoli realizat de către Lagerfeld), ci a fost și starul a numeroase campanii publicitare. Numai în 2014, aceasta a câștigat 3 milioane de euro din campanii producătorul german de mașini Opel și cu brandul de beauty Shu Uemura. În 2020, reprezentanții lui Choupette au anunțat o colaborare cu LucyBalu, un brand de mobilă și alte accesorii pentru pisici.

Hublot Choupette

Acum, Choupette bifează un nou parteneriat, cel cu brandul de orologerie Hublot. „Choupette întruchipează spiritul Hublot, care se învârte în jurul personalităților puternice, care nu își cer scuze pentru alegerile lor”, a declarat Julien Tornare, CEO Hublot, adăugând: „Impactul ei cultural vine din singularitate și din puternica sa autenticitate, calități care rezonează cu stilul de viață Hublot”.

Autodeclarați drept un brand de orologerie „polarizant”, Hublot oferă publicului designuri de lux îndrăznețe și extravagante, realizate din materiale atipice, care includ cauciuc sau fibră de carbon. Una dintre colecțiile cele mai cunoscute ale brandului, adorată de cei cărora nu le este teamă să iasă în evidență, este „Big Bang”. Hublot sărbătorește cea de-a 20-a aniversare a acestei colecții printr-o campanie specială, al cărei star este Choupette.

Hublot Choupette

Campania, fotografiată de Carlijn Jacobs, introduce sloganul „Own It”, un call to action puternic și o mantră care încapsulează perfect spiritul îndrăzneț al brandului, care promovează individualitatea și încrederea în sine.      

Lansat în 2005, primul model de ceas Big Bang a câștigat premiul „Best Design” în cadrul prestigioasei competiții Grand Prix d’Horlogerie de Genève. Ceasul care a pornit colecția Big Bang a fost „o revoluție a orologeriei”, conform declarațiilor CEO-ului Hublot. Acesta a adăugat: „Rămânând fidel valorilor orologeriei de lux, printre care se numără calitatea artizanală și atenția la detalii, brandul Hublot a reușit să poziționeze Big Bang ca un element disruptiv într-o industrie în care s-a văzut de-a lungul timpului puțină inovație pe partea de design. Asta e ceea ce ne face unici pe piață”.