Etro își consolidează planul de expansiune prin deschiderea primului magazin în Monte Carlo

Scris de Andrada Arsenie
Publicat la data de: 09-08-2023

în: FashionNews

Etro

Casa italiană de modă de lux Etro continuă să captiveze lumea cu stilul său iconic și estetica sa distinctivă. Recent, brandul a dezvăluit un trio interesant de noi magazine cu amănuntul, inclusiv primul său butic monobrand din Monte Carlo, un magazin rafinat în magazinul Rinascente din Milano și un spațiu elegant la Harrods, la primul etaj al faimosului magazin londonez.

Spațiile nou proiectate îmbină perfect materialele nobile și texturile inovatoare, prezentând un contrast vizual subtil care reflectă în mod minunat esența codurilor mărcii Etro. Lemnul de nuc și metalul cu finisaj de culoarea șampaniei se contopesc pentru a crea o secvență armonioasă de mobilier artizanal, toate realizate cu mândrie în Italia. În mod deosebit, covorul împletit la comandă din agave și metal adaugă o notă de exclusivitate și lux ambianței.

Îmbrățișând atât moștenirea, cât și modernitatea, echipa de creație Etro integrează cu măiestrie rășina, betonul și soluțiile de iluminat personalizate în design. Tapetul emblematic cu model Paisley, un semn distinctiv al brandului, decorează pereții, în timp ce scaunele cu tapițerie moale oferă confort și eleganță. Paleta de culori, o fuziune de nuanțe vii și naturale, completează atmosfera sofisticată, invitându-i pe clienți într-o lume a frumuseții atemporale.

Primul magazin Etro din Monte Carlo și-a deschis porțile în prestigiosul Metropole Shopping Monte-Carlo. Acest spațiu excepțional va prezenta atât colecțiile de prêt-à-porter pentru femei, cât și cele pentru bărbați, oferind clientelei exigente din Monte Carlo o incursiune în designul și măiestria rafinată a mărcii.

Apoi, în colaborare cu studioul de design multidisciplinar Thirtyone, Etro și-a sporit prezența la Rinascente Milano cu un nou și captivant shop-in-shop. Axat pe prezentarea colecției de prêt-à-porter pentru femei Etro, acest spațiu elegant și rafinat va deveni, fără îndoială, o destinație pentru pasionații de modă care caută o gamă de alegeri rafinate. Între timp, la Londra, la intrarea în Harrods, la primul etaj al magazinului londonez, vizitatorii vor fi captivați de colțul seducător al Etro, conceput pentru a evidenția colecția exclusivă pentru femei a brandului. Punând accentul pe eleganță și rafinament, acest spațiu le permite pasionaților de modă să se răsfețe cu farmecul unic al modelelor Etro, îmbinând moștenirea italiană cu alura contemporană.

Extinderea Etro în Monte Carlo, Milano și Londra subliniază angajamentul brandului de a aduce viziunea sa extraordinară asupra luxului italian clienților exigenți din întreaga lume. Combinând tradiția și inovația, Etro continuă să captiveze lumea modei, oferind o experiență de neegalat care îmbină perfect tradiția cu contemporaneitatea.