Lindsay Lohan face o călătorie în realitatea virtuală și este protagonista celei mai noi campanii MCM și Crocs.
În campania eterică, Lindsay Lohan a fost fotografiată alături de zgârie-norii din Dubai, cu scopul de a reprezenta o fuziune futuristă între realitate și lumea virtuală. Valorificând estetica jucăușă și supradimensionată a Crocs și îmbinând-o cu limbajul vizual elegant al MCM, noul model este realizat cu o „platformă cu oglinzi electrolitice” și o ” elevare exagerată” unice.
Dezvoltat pentru a sprijini libertatea de mișcare și de exprimare, designul fără gen, fără vârstă și fără anotimpuri, este disponibil în două variante de culori de bază, alb și negru. Iterația neagră se mândrește cu o talpă intermediară groasă aurie, asortată cu o versiune maro deschis a genții cu mini-cureaua semnată MCM. În plus, opțiunea albă prezintă o talpă intermediară argintie groasă, completată de geanta MCM cu curea în alb clasic.
Concentrându-se asupra lumii în creștere a modei funcționale, borseta prezintă un design modular 3 în 1, permițând celor care o poartă să o atașeze la pantof sau să o poarte ca accesoriu. În plus, pantoful masiv prezintă o selecție de noi brelocuri Jibbitz, inspirate de codurile casei MCM. Călcâiul pantofului se mândrește cu o curea Visetos înfrumusețată, completată cu nituri Stark și un design reflectorizant.
Modelul MCM x Crocs Mega Crush Clog este disponibil online și în anumite magazine MCM la prețul de 450 de dolari.