Legendara piscină de la Radisson Blu Hotel Bucharest devine NAMI Beach Club & More, o nouă destinație de vară. Renovată în urma unei investiții directe de peste 1 milion de euro, NAMI Beach Club este propunerea Radisson Blu Hotel Bucharest pentru o experiență de vară exclusivistă, completă – un refugiu urban sofisticat, care aduce, în inima Capitalei, atmosfera unei vacanțe premium la plajă.
Situat în cadrul Radisson Blu Hotel Bucharest, pe o suprafață de peste 2000 de metri pătrați, NAMI Beach Club va avea o capacitate de 262 de locuri, oferind o varietate de zone de relaxare: șezlonguri aflate lângă piscină, zone VIP, un spațiu dedicat familiilor, cu separeuri special amenajate, lounge și zonă Shisha, personalizate pentru nevoile tuturor tipurilor de clienți.
Designul noului club, care combină culori deschise și materiale naturale, premium, este inspirat de stilul de viață mediteranean, recreând atmosfera unui beach club exclusivist, ascuns chiar sub ochii noștri, în centrul Bucureștiului. Spațiul exclusiv NAMI a fost creat de Gandia Blasco, un studio apreciat la nivel internațional, cu o vastă experiență în proiectarea de spații contemporane și câștigător al mai multor premii, inclusiv al prestigioaselor Red Dot Design Award și NYCxDESIGN Award.
NAMI găzduiește cea mai mare piscină exterioară din centrul Bucureștiului, precum și cel mai mare jacuzzi încălzit în aer liber din oraș.
Familiile se vor putea bucura de experiență într-o zonă special amenajată, cu un loc de joacă pentru copii, unic în București și realizat la comandă pentru NAMI de către o companie specializată în proiectarea și implementarea spațiilor interactive pentru copii. Fiecare element este proiectat meticulos pentru a stimula mișcarea, creativitatea și curiozitatea. Locul de joacă NAMI este un spațiu antrenant și atractiv, oferind măsuri de siguranță peste standarde.
„Ne face plăcere să lansăm Nami Beach Club Society: un program de fidelizare pentru clienții noștri constând într-o ediție limitată de abonamente pentru întregul sezon. Am mare încredere că am creat împreună cu echipa noastră un program cu adevărat unic, sub care am reunit o serie de avantaje exclusive în baza unei singure plăți pentru întregul sezon: prioritate în preluarea rezervărilor, o experiență culinară inegalabilă, cadou de bun venit dimensionat pentru fiecare nivel de abonament și bineînțeles o experiență luxuriantă customizată pentru fiecare membru în parte”, a declarat Diana Zoican, Director de Vânzări și Marketing Radisson Blu Hotel, Bucharest.