
Kaia Gerber, una dintre cele mai cunoscute modele ale momentului și fiica supermodelului Cindy Crawford, este starul primei campanii Givenchy de când casa de modă a intrat sub direcția creativă a lui Sarah Burton.
Sarah Burton a colaborat timp de 26 de ani cu labelul englez Alexander McQueen, dintre care 13 ani a fost director de creație, acest post fiindu-i oferit după moartea fondatorului casei de modă, designerul Alexander McQueen, în 2010. Brandul s-a bucurat de un imens succes cu Sarah Buton la cârmă, iar aceasta și-a câștigat aprecierea criticilor precum și a publicului datorită abilității de a menține în viață viziunea lui McQueen, ancorând simultan brandul în actualitate. În septembrie 2023, Sarah Burton și-a prezentat ultima colecție pentru McQueen, iar un an mai târziu, LVMH, conglomeratul care deține, printre altele, brandul Givenchy, a anunțat că Burton devine director de creație atât pentru linia feminină cât și pentru cea masculină de vestimentație și accesorii a casei de modă franceze.
În luna martie a acestui an, Sarah Burton și-a prezentat prima colecție pentru Givenchy într-un show desfășurat în cadrul Paris Fashion Week. Colecția a fost foarte bine primită de public, dar și de către critici. Acum, Givenchy prezintă prima campanie publicitară sub direcția lui Burton.
În cadrul campaniei, modelul Kaia Gerber interpretează diverse personaje, sub regia Halinei Reijn, cunoscută pentru filmul „Babygirl” lansat la sfârșitul anului trecut, cu Nicole Kidman în rolul principal. Reijn, care este nu numai regizoare, ci și actriță și scriitoare, apare la rândul său în campanie, ca personaj secundar – într-una dintre imagini, îi ajustează fusta Kaiei, iar în alta, mâna sa poate fi văzută ținând notițele unui scenariu pe care Kaia îl interpretează.
„Kaia Gerber și Halina Reijn încapsulează ceva ce eu iubesc legat de modul în care colaborează mințile creative feminine”, a declarant Sarah Burton legat de decizia sa de a lucra cu acestea. „Ideea din spatele primei mele campanii pentru Givenchy a fost să mă focalizez pe prietenia dintre o regizoare și o actriță. Am vrut ca această campanie să pună în prim plan lentila prin care femeile privesc arta”.
Sarah Burton este recunoscută în industria modei pentru manierele în care celebrează femeile, feminitatea și feminismul. La Givenchy, este a doua femeie din istoria casei care a deținut rolul de director de creație, iar în cadrul conglomeratului LVMH, este una dintre cele numai patru femei care dețin acest titlu, alături de Stella McCartney (Stella McCartney), Camille Miceli (Pucci), Silvia Venturini Fendi (Fendi).