
Louis Vuitton plănuiește să inaugureze un nou boutique flagship în Beverly Hills. Planul este ca acesta să își deschidă ușile către public în 2029, și va include, pe lângă un magazin propriu-zis, un spațiu permanent de expoziții și multiple restaurante și cafenele.
„Noua locație va introduce vizitatorii într-o experiență completă de lifestyle Louis Vuitton, delectându-i cu diverse fațete ale universului brandului și cu experiențe unice”, a declarat un reprezentant Louis Vuitton.
Arhitectul Frank Gehry, care s-a ocupat de construcția emblematicei Fondation Louis Vuitton din Paris, va fi cel ce se va ocupa și de noul flagship din Beverly Hills. Interioarele vor fi create de arhitectul Peter Marino, care este celebru pentru alte flagship-uri ale unor branduri de lux, precum Dior sau Chanel. Construcția se preconizează că va fi pornită în 2026, momentan proiectul fiind încă în stare incipientă.
În prezent, brandul Louis Vuitton are trei magazine în Los Angeles – unul în Beverly Center, unul în Beverly Hills Saks, și unul pe Rodeo Drive. Noul flagship va fi localizat între Rodeo Drive și Beverly Drive, și va consta într-o construcție impozantă, pe trei etaje. O suprafață de mai mult de patru mii de metri pătrați, cu intrarea dinspre Rodeo Drive, va fi dedicată părții de boutique și va găzdui colecțiile de womenswear, menswear, beauty, bijuterii, obiecte de voiaj și parfumuri ale brandului. Intrarea dinspre Beverly Drive va da într-un spațiu care se va răspândi pe mai bine de cinci mii de metri pătrați, și va fi locul ce găzduiește expoziția permanentă. De altfel, două etaje vor fi integral dedicate spațiului de expoziție. Cele două părți ale clădirii vor fi interconectate de un pod pietonal. În plus, flagshipul Louis Vuitton va avea o terasă în aer liber și o grădină pe acoperiș.
Va fi prima dată când Louis Vuitton lansează un astfel de proiect în Statele Unite ale Americii, reiterându-și ambiția de a deveni un brand cultural. Fondation Louis Vuitton, care a fost inaugurată în 2014, a devenit o atracție de top pentru turiștii din Paris amatori de artă, datorită expozițiilor dedicate unor artiști iconici precum Mark Rothko, Jean-Michel Basquiat, sau Olafur Eliasson.
În ultimii ani, Louis Vuitton și-a extins proiectele de ospitalitate în întreaga lume prin deschiderea a 20 de restaurante, cafenele, ciocolaterii și lounge-uri de aeroport. Luna trecută, brandul italian a inaugurat un flagship în Milano, pe Via Montenapoleone, despre care poți citi mai multe aici.