Prima victorie în cursă pentru noul BMW M4 GT3 în America de Nord a fost reuşită. Paul Miller Racing a câştigat clasa GTD a Grand Prix-ului Acura de 100 de minute de la Long Beach (SUA). Pentru echipă şi piloţii săi, Bryan Sellers şi Madison Snow (ambii SUA), a fost doar a doua cursă cu maşina după debutul de la Sebring (SUA). Vineri, Snow a înregistrat prima pole position pentru BMW M4 GT3 în IMSA WeatherTech SportsCar Championship. La clasa GTD PRO, BMW M Team RLL a dat dovadă de mult spirit de luptă cu #25 MOTUL BMW M4 GT3, venit de la coada plutonului în urma unei penalizări pe grilă după calificări. În final, efortul a rămas nerăsplătit din cauza circumstanţelor nefericite din cursă. Turner Motorsport a încheiat pe locul al patrulea la categoria GTD cu #96 BMW M4 GT3.
Snow şi Sellers au dominat calificările şi cursa în clasa GTD, reuşind devreme crearea unui avans şi au păstrat întotdeauna controlul asupra poziţiei de lider, chiar şi după câteva perioade de neutralizare cu Safety Car în a doua jumătate a cursei. #1 BMW M4 GT3 înscris de Paul Miller Racing a condus şi cursa de 12 ore de la Sebring, înainte de a suferi o coliziune cu o altă maşină. De data aceasta, echipa şi piloţii au fost recompensaţi pentru performanţa lor impresionantă.
Connor De Phillippi şi John Edwards (amândoi SUA), care împart cockpitul #25 MOTUL BMW M4 GT3, au fost nevoiţi să înceapă o cursă de recuperare după ce au pierdut locul al doilea pe grilă din cauza unei încălcări a regulamentului tehnic în timpul calificărilor. De Phillippi a pilotat primul stint şi a recuperat o mulţime de poziţii. Spiritul său de luptă şi ritmul puternic al maşinii au dus la preluarea conducerii categoriei cu 40 de minute de la final şi încă un pit stop de efectuat. Un podium era fezabil, dar o neutralizare cu steag galben la momentul nepotrivit a făcut ca BMW M Team RLL să piardă mult teren. În cele din urmă, tot ce a putut face Edwards a fost să aducă maşina la sosire pe locul al patrulea la clasa GTD PRO. După cursă au venit şi alte veşti proaste pentru BMW M Team RLL. Deoarece De Phillippi şi-a depăşit timpul maxim de condus, trebuind să aştepte deschiderea liniei boxelor în timpul neutralizării complete, #25 MOTUL BMW M4 GT3 a coborât pe locul al şaselea. Turner Motorsport a ocupat locul al patrulea la clasa GTD. Bill Auberlen şi Robby Foley (amândoi SUA) au trebuit, de asemenea, să pornească de la coada grilei din cauza aceleiaşi încălcări a regulamentului tehnic în calificări ca BMW M Team RLL.
Joi, înainte de weekendul de cursă de la Long Beach, Bill Auberlen şi Alex Zanardi (Italia) au fost onoraţi cu introducerea în Motorsports Walk of Fame. Auberlen, care la Sebring a sărbătorit cel de-al 500-lea start de cursă pentru BMW, a participat la ceremonie, a primit medalionul şi a ţinut un discurs. Alăturându-se celor 33 de membri anteriori ai „who’s who”, Auberlen a distrat mulţimea cu poveşti din cariera sa distinsă, înainte de a mulţumi din suflet familiei şi colegilor de echipă. „Din toate momentele mele în curse, să fiu acolo (arătând spre medalionul lui de pe trotuar) este destul de emoţionant”, a declarat Auberlen. „Dar eu sunt doar 1% din asta. 99% din succesul meu se datorează eroilor necunoscuţi care mi-au fost alături de-a lungul carierei mele.”
Declaraţii după cursă:
Bryan Sellers (#1 BMW M4 GT3, Paul Miller Racing): „Astăzi a fost minunat! Este ceva cu adevărat special în acest eveniment – toată mulţimea şi oamenii. Pentru noi, este foarte special pentru că este prima noastră victorie cu BMW ca echipă şi ca producător. Mă bucur că am reuşit această premieră şi că am scăpat de această grijă. Este cu adevărat grozav şi acum vedem cum putem continua să construim de aici.”
Madison Snow (#1 BMW M4 GT3, Paul Miller Racing): „Am avut multă presiune în acest weekend. Ştiam ce putem face şi că putem câştiga această cursă. Am început prin a obţine pole-ul, dar este o cursă lungă şi există o mulţime de lucruri care se pot întâmpla aici. Noi am fost acolo şi am făcut tot ce am putut şi, din fericire, am reuşit să obţin un avans la început. Am avut BMW M4 GT3 configurat destul de bine pentru această cursă, dar încă nu am avut prea mult timp de teste cu el. Judecând după această maşină, există mult mai mult de care este capabilă şi aşteptăm cu nerăbdare restul sezonului. Au fost câteva momente tensionate spre final, cu steagurile galbene, dar Bryan a făcut o treabă grozavă rămânând în faţă şi ducându-ne la victorie.”