
Brandul francez Jacquemus aniversează 15 ani de existență cu o colecție specială. Pentru a celebra acest milestone, designerul Simon Porte Jacquemus a scos din arhive o serie de look-uri, pe care le-a reunit într-o colecție-capsulă intitulată „Les Quinze Ans” („Cei cinsprezece ani”).
Colecția revizitează unele dintre cele mai emblematice designuri ale ultimului deceniu și jumătate, de la piese recente precum rochia Castagna din colecția primăvară/vară 2024, la rochia cu guler în formă de U, din 2013. Lookbook-ul colecției a fost pus cap la cap astfel încât să ducă cu gândul la lookbook-urile vintage, de la începutul secolului XX, pe vremea când designerii își prezentau creațiile în showroom-uri pe modele care țineau în mână câte un cartonaș cu numărul corespondent al look-ului, astfel încât clientele să își poată nota ținutele pe care urmau să le comande.
„Les Quinze Ans” este o reflecție asupra istoriei brandului, care a devenit un frontrunner în industria modei, și un label adorat atât de publicul larg, cât și de numeroase vedete și fashion icon-uri. Simon Porte Jacquemus, fondatorul și directorul de creație al brandului, a fost onorat cu mai multe premii de-a lungul timpului, printre care „Chevalier de l’Ordre des Arts et des Lettres”, cea mai mare onoare acordată în domeniul artei și culturii de către statul francez.
Legat de următorii cinsprezece ani, Jacquemus are planuri mărețe. Brandul a deschis recent un magazine flagship în New York, și a anunțat de asemenea extinderea pe nișa de beauty, alături de conglomeratul L’Oréal.