Jacquemus tocmai și-a anunțat viitorul parteneriat cu Nike. Colaborarea vine după inaugurarea primului magazin fizic din Londra al brandului de lux, precum și a diverselor momente pline de agitație, cum ar fi campania „LE SPLASH” cu Bad Bunny în rol principal și recenta prezentare din Hawaii.
Jacquemus x Nike vine ca o colecție dedicată femeilor și își propune să „învioreze celebrarea multidimensionalității sportivilor contemporani”. Colaborare va include atât îmbrăcăminte, cât și încălțăminte și va „împleti o varietate de modele distinctive Nike și încălțăminte și accesorii unisex”, ceea ce înseamnă că vom vedea o mulțime de piese care vor deveni disponibile odată ce vara va veni.
Potrivit unui comunicat de presă, Simon Porte Jacquemus a spus: „Pentru această colaborare cu Nike, am vrut să creez o colecție care să reinterpreteze îmbrăcămintea sport pentru femei atletice într-un mod minimal. Mereu am fost inspirat de piese vintage ACG și de campaniile Nike din anii ’90. Având în vedere aceste imagini, am proiectat haine sport pentru femei cu detalii senzuale și culori neutre, împreună cu propria mea interpretare a Humara – pantoful meu Nike preferat. Era important ca această colecție să fie accesibilă, pentru toate siluetele și să fie un amestec natural de stil Jacquemus și performanță Nike.”
Într-adevăr, Nike ACG joacă un rol considerabil în această colaborare ca sursă de informare și inspirație. Susținut de moștenirea bogată a Nike, sporturile în aer liber și pe teren sunt reimaginate sub o estetică sexy, dar cotidiană, pentru care este renumit Jacquemus, combinând semnele distinctive ale Nike cu o viziune zilnică a sportului imaginată de Simon Porte Jacquemus și echipa sa.
Pe scurt, Jacquemus x Nike se pregătește să redefinească sectorul prêt-à-porter cu haine care sunt „confortabile oriunde și oricând”. Deocamdată, duo-ul a furnizat un teaser grafic și un videoclip, în timp ce urmează să apară mai multe imagini înainte ca această colecție colaborativă să fie lansată pe 28 iunie exclusiv pe site-ul lui Jacquemus.