TAG Heuer este primul sponsor principal al Grand Prix-ului F1 de la Monaco

Scris de Andrada Arsenie
Publicat la data de: 13-02-2025

în: NewsWatches

TAG Heuer

TAG Heuer, producătorul elvețian de ceasuri de lux, deținut de LVMH, și-a gravat numele în istorie ca primul partener principal al Marelui Premiu de Formula 1 de la Monaco. Acest parteneriat urmează rolului companiei de cronometror oficial al Formulei 1, marcând un nou capitol atât pentru evenimentul de motorsport vechi de 100 de ani, cât și pentru marca de ceasuri. 

Sărbătorind cel de-al 75-lea an în Formula 1, asocierea continuă a TAG Heuer cu evenimentul evidențiază legătura sa profund înrădăcinată cu sporturile cu motor și cu celebra cursă de la Monaco. Istoria bogată a mărcii cu circuitul de la Monaco este împletită cu colecția sa iconică de ceasuri TAG Heuer Monaco, care a devenit sinonimă cu evenimentul. Ca urmare, cursa va fi cunoscută oficial drept Formula 1 TAG Heuer Grand Prix de Monaco.

Producătorul de ceasuri de lux va fi pe deplin integrat în acțiune pe tot parcursul weekendului, cu plasamente pe marginea pistei. Pentru a marca acest parteneriat istoric, a fost proiectat un nou logo, care va apărea pe diverse platforme unde brandul este prezentat. În plus, ceasurile emblematice TAG Heuer Monaco vor fi expuse în mod vizibil în paddock, debutând ca o nouă instalație.

Moștenirea TAG Heuer în Monaco se întinde pe zeci de ani, piloți renumiți precum Jochen Rindt, Niki Lauda, Alain Prost și Ayrton Senna purtând ceasuri Heuer în timpul victoriilor lor la cursa legendară. În ultimii ani, prezența mărcii a continuat, sprijinind campioni moderni precum Daniel Ricciardo, Max Verstappen și Sergio Pérez, care au sărbătorit clasări pe podium pe Coasta de Azur. Acest contract multianual extinde, de asemenea, implicarea producătorului de ceasuri de lux în sporturile cu motor, marca devenind un partener-cheie al Rallye Monte-Carlo Historique. 

„Monaco este cu adevărat casa noastră spirituală, încapsulând o mare parte din ceea ce reprezintă TAG Heuer”, spune CEO-ul său, Antoine Pin, într-o declarație de presă. „Spiritul de competiție, traseul stradal provocator care îi recompensează pe cei care dau dovadă de cea mai mare rezistență mentală și forță fizică, un loc în care șoferii se forțează pentru a da tot ce au mai bun, suntem onorați și încântați să ne reînnoim parteneriatul cu Automobile Club de Monaco și să ne extindem activitățile în Principat, TAG Heuer fiind primul care deține acest titlu prestigios.”