Katy Perry a anunțat lansarea De Soi, o nouă linie de aperitive fără alcool. Acest eveniment marchează una dintre cele mai importante colaborări ale celebrităților din lumea elixirurilor fără alcool.
Vedeta a creat linia împreună cu Morgan McLachlan, fostul director de produse și maestru distilator pentru Amass, un brand de băuturi și îngrijire personală, marcată prin utilizarea de substanțe botanice în băuturi și arome. Site-ul web afirmă că băuturile non-alccolice sunt evocatoare pentru „etosul francez al plăcerii și reținerii” și folosesc adaptogeni pentru a oferi senzație mai degrabă decât alcool.
De Soi este unul dintre multele branduri noi din sfera NA care utilizează adaptogeni: altele includ Recess, Rebbl și Sparkling Botanicals. În prezent, linia prezintă trei soiuri: Purple Lune, făcută cu ashwagandha și cireșe; Champignon Dreams care conține reishi și floarea pasiunii; și Golden Hour, cu maca și lămâie. Toate sunt realizate sub formă de spumant cu ceai verde ca bază și cofeină.
Desigur, oricine urmărește băuturile celebrităților știe deja că Katy Perry nu este prima vedetă A-lister care intră în acest domeniu. În septembrie, Bella Hadid a anunțat că a devenit „co-fondatorul” Kin Euphorics, o altă linie de băuturi NA, care a fost lansată cu trei ani în urmă.