Energy Expo - Join the revolution

Dolce & Gabbana și Mytheresa lansează o nouă colecție exclusivistă

Scris de Andrada Arsenie
Publicat la data de: 19-04-2022

în: Fashion

Dolce & Gabbana

Nu este prima dată când casa de modă italiană Dolce & Gabbana și retailerul online de lux Mytheresa se unesc pentru a crea magie. În noul sezon, brandurile lansează o colecție exclusivă – o capsulă inspirată din lux și spiritul liber al verilor!

Noua colecție este formată din 72 de piese, inclusiv rochii mulate, bluze cu volane, pantaloni scurți cu talie înaltă și costume de baie fermecătoare în culori și imprimeuri vibrante și strălucitoare. Pe lângă piesele de prêt-à-porter colorate, colecția prezintă alte câteva must-have pentru sezon.

Dolce & Gabbana

Inspirată de grădinile mediteraneene mărginite de lămâi luxurianți, aceasta include, de asemenea, o serie de accesorii asortate și modele selectate de mini-me potrivite pentru mame și fiice.

„Dolce&Gabbana este unul dintre cei mai mari parteneri ai noștri de brand, așa că încercăm întotdeauna să colaborăm cu echipa lor cât mai des posibil. Accentul acestei colecții este vara, așa că am ales piese ideale pentru vacanța de vară, păstrând ADN-ul italian în prim-plan. Această colecție exclusivă este mai luxoasă și mai opulentă, cu ornamente și culori strălucitoare față de orice am făcut vreodată în colaborare cu brandul. Este plină de farmec, distractivă și sexy și aduce o notă de Sicilia în Miami”, a comentat Tiffany Hsu, vicepreședintele Mytheresa, Vicepreședintele pentru Womenswear & Kids Fashion Buying.

Dolce & Gabbana

Lansarea colecției a fost deja sărbătorită de cele două branduri în cadrul unor evenimente speciale, inclusiv cele desfășurate recent la The Bath Club Miami Beach și The Standard Hotel. Brandurile au găzduit, de asemenea, o petrecere restrânsă la o reședință privată de inspirație mediteraneană din Golful Biscayne din Miami pentru această ocazie.

Dolce & Gabbana

Colecția exclusivă Dolce & Gabbana x Mytheresa va fi disponibilă la nivel global pe site-ul retailerului online de lux, ca parte a unei povești editoriale specifice, pregătită de Julian Paul, Global Creative Director.

Energy Expo 10-13 octombrie