H&M anunță următorul proiect din categoria colaborarilor brandului cu designeri celebri – un parteneriat de referință cu Glenn Martens. Născut în Belgia, Martens este cunoscut pentru faptul că a testat granițele dintre streetwear și couture și își va alătura viziunea creativă celei a brandului H&M pentru o colecție-capsulă ce va fi lansată în toamna anului 2025.
Glenn Martens a fost timp de 11 ani director de creație al brandului Y/Project, rol pe care l-a părăsit în luna septembrie a acestui an. Din anul 2020 încoace, este de asemenea director de creație pentru brandul Diesel.
H&M tocmai a sărbătorit aniversarea a 20 de ani de la primul parteneriat cu un designer, o mișcare care a devenit între timp tradiție, și un demers extrem de apreciat de public, care epuizează rapid stocurile colecțiilor-capsulă create în colaborare cu diverși designeri sau branduri de renume.
H&M a lansat în 2004 prima colecție de designer alături de Karl Lagerfeld, pe atunci director de creație al Chanel. Inițiativa a revoluționat industria modei, făcând accesibilă munca celor mai mari designeri și branduri din lume, extinzând profilul unora dintre cei mai influenți creatori de modă și consolidând principiul designului excelent care transcende prețul. În ultimii 20 de ani, H&M a colaborat cu unele dintre cele mai mari nume din industrie, iar fiecare colaborare a fost unică, aducând în prim-plan valorile și principiile designerului invitat.
Colaborările anterioare cu designeri au fost: Karl Lagerfeld (2004), Stella McCartney (2005), Viktor & Rolf (2006), Roberto Cavalli (2007), Comme des Garçons de Rei Kawakubo (2008), Matthew Williamson (primăvara 2009), Jimmy Choo (toamnă 2009), Sonia Rykiel (primăvară 2010), Lanvin (toamnă 2010), Versace (2011), Marni (primăvară 2012), Maison Martin Margiela (toamnă 2012), Isabel Marant (2013), Alexander Wang (2014), Balmain (2015), KENZO (2016), Erdem (2017), Moschino (2018), Giambattista Valli (2019), Simone Rocha (2021), Mugler (primăvară 2023) și Rabanne (toamnă 2023).