Brandul sud-coreean de eyewear Gentle Monster este cunoscut pentru ochelarii cu estetică edgy, dar și pentru activările frecvente care ajută publicul să intre în atmosfera celor mai noi colecții lansate. Cea mai recentă astfel de activare vine sub forma unui joc interactiv cu tentă horror, tip escape room, care promovează colecția Gentle Monster pentru toamnă 2025. Jocul se numește „THE ROOM” și poate fi accesat online, pe site-ul brandului.

Acum o săptămână, Gentle Monster a dezvăluit campania pentru colecția sezonului toamnă 2025, care a fost gândită ca un scurtmetraj de groază numit „THE HUNT”, în care rolul principal este jucat de actrița Hunter Schaffer. Regia clipului de campanie a fost realizată de Nadia Lee Cohen.

Atât campania cât și jocul urmează o tematică horror. Jocul „THE ROOM” traduce estetica și energia campaniei într-un format interactiv, care permite fanilor să participle activ în universul brandului Gentle Monster. Jocul „THE ROOM” este menit să redefinească modul în care brandurile interacționează cu publicul. În locul unui lookbook tradițional, cei de la Gentle Monster au ales să prezinte publicului cea mai nouă colecție de ochelari într-un format interactiv. Cu un click pe site, poți păși direct în universul Gentle Monster, descoperind noua colecție de ochelari de soare și rame optice pe măsură ce parcurgi etapele jocului. Gameplay-ul presupune găsirea unor indicii și navigarea printr-un spațiu virtual punctat de elemente de groază, în timp ce o prezență malefică te vânează din umbră. Pe măsură ce parcurgi etapele jocului, vei descoperi noi și noi produse Gentle Monster introduse în poveste. Alegerea acestui format de prezentare a noilor produse se aliniază cu trendul în creștere al intersectării lumii jocurilor video cu cea a modei.

Poți juca jocul „THE ROOM” aici. De asemenea, poți descoperi colecția Gentle Monster, dedicată sezonului toamnă 2025 și poți achiziționa noile modele de ochelari de soare și rame optice aici.
