iTUX este primul serviciu online de închiriere de ținute de ceremonie destinat bărbaților. Numele este o combinație între latura digitală a businessului și cuvântul „tuxedo” (frac).
Plecând de la premisa numărului ridicat de nunți organizate anual în România, iTUX se adresează în special mirilor și invitaților care trebuie să respecte un cod vestimentar special, dar nu vor să cumpere o ținută. De asemenea, au fost luate în calcul și evenimentele corporate, balurile și evenimentele cultural-artistice unde ținuta black-tie este obligatorie. Închirierea nu este însă singura posibilitate. iTUX poate, de asemenea, vinde produsele disponibile sau le poate realiza la comandă în sistemul made to measure.
Mecanismul iTUX
Codul vestimentar pentru evenimentele selecte reprezintă uneori o dilemă, nu doar pentru doamne, ci și pentru domni, cu atât mai mult atunci când ocazia necesiă o ținută „black tie”, un smoking, o ținută greu de găsit la un nivel calitativ înalt și mai ales costisitoare dacă este achiziționată.
iTUX propune soluții vestimentare accesibile, prin intermediul unei platforme online care oferă spre închiriere ținute de ceremonie. Brandul lansează domnilor invitația de a intra pe itux.ro de fiecare dată când urmează să participe la un eveniment elegant. Acolo își vor putea pregăti o ținută completă, formată din sacou, pantaloni, cămașă, pantofi și alte accesorii. După purtare, urmează să returneze produsele prin intermediul unui curier, fără a se deplasa de la domiciliu.
Afacerea are și o latură offline: cei care își doresc să închirieze pot veni în showroom-ul iTux din București, unde au și posibilitatea de a comanda un costum pe măsură sau de a cumpăra unul dintre produsele existente.
iTUX a creat colecția în colaborare cu Zenonni Su Misura, brand cu peste 12 ani de experiență în realizarea costumelor și a cămășilor de bărbați. Afacerea este lansată de Simona Hulber, designer și consilier vestimentar care coordonează latura creativă a businessului, Ana-Maria Varvara, antreprenor, care se ocupă de dezvoltarea businessului și Alexandru Neștian, pasionat de modă masculină și cu experiență în online și în marketingul brandurilor de modă masculină.
Simona Hulber este un pionier pe segmentul de vestimentație masculină made to measure, fiind unul dintre fondatorii Zenonni Su Misura, primul business de acest tip apărut în România. Ea este cunoscută și datorită contribuției aduse stilului masculin în cei 17 ani de experiență în crerea de colecții vestimentare în cadrul Bigotti, Artigiani, Cavaliere, Hulber Shirts, precum și pentru alte branduri locale sau internaționale.