Le Café Louis Vuitton se deschide la Seul

Scris de Andrada Arsenie
Publicat la data de: 01-10-2025

în: Lifestyle

Le Café Louis Vuitton

Louis Vuitton a inaugurat discret Le Café Louis Vuitton care se află în cadrul spectaculosului său Maison Seoul, marcând un nou capitol ambițios în intersecția dintre modă, arhitectură și gastronomie. Începând din luna septembrie, vizitatorii pot păși la etajul al patrulea al clădirii emblematice cu fațadă din sticlă, unde un spațiu în formă de cupolă reunește un café-bibliotecă ce propune creativitate culinară și imersiune culturală.

Cafeneaua proiectată de Frank Gehry ocupă un colț inundat de lumină și se inspiră din moștenirea arhitecturală coreeană. Interiorul este gândit să fie elegant și primitor. Cupola evocă atmosfera unei sere, îmbinată cu rafinamentul unui lounge contemporan. Fotoliile confortabile, biblioteca circulară cu volume culinare și ediții Louis Vuitton, alături de lumina ambientală, creează un spațiu ce funcționează atât ca loc de destindere, cât și ca galerie de idei.

La conducerea conceptului gastronomic se află Chef Anthony Yoon, membru recent al Louis Vuitton Culinary Community, care a colaborat cu Chef Arnaud Donckele și Pastry Chef Maxime Frédéric pentru a concepe un meniu intercultural. Preparatele îmbină aromele coreene cu savoir-faire-ul casei din Saint-Tropez și Paris. Printre vedete se numără Yuzu Caesar Salad, o reinterpretare citrică a clasicului, și Beef Monogram Mandus niște găluște delicate cu vită servite într-un bulion de soia și susan. Deserturile surprind prin Charlotte cu piersici coreene, care reunește tehnica franceză cu spiritul sezonier al Seulului.

Le Café Louis Vuitton

Designul cafenelei reflectă o combinație dintre identitatea locală și cea a brandului prin tavanele boltite, pereții de sticlă și lumina naturală care pun în valoare spațiul, în timp ce biblioteca culinară invită oaspeții să rămână, să răsfoiască și să contemple. Până și mobilierul, discret și rafinat, exprimă angajamentul Louis Vuitton față de măiestrie și narațiune. Cafeneaua nu servește doar mâncare, ci integrează gastronomia în universul creativ mai amplu al casei.

Pentru Louis Vuitton, această deschidere este o declarație de poziționare în ospitalitatea de lux. Astfel, Seul devine al șaselea oraș în care brandul propune o destinație culinară permanentă, alăturându-se Parisului, Tokyo-ului, Milanului, Bangkok-ului și New York-ului.