În ultimii 15 ani, au fost publicate numeroase cărți despre domeniul luxului, într-o varietate de limbi, iar motivul este evident: industria luxului se extinde rapid, atât în rândul noilor clienți de pe piețele bine stabilite, cât și în acele țări în care, până de curând, piața de lux a fost slabă sau chiar inexistentă. În România, piața luxului este, de asemenea, în expansiune și, tocmai de aceea THE LUXURY BOOK, o carte lansată la sfârșitul anului trecut în colaborare cu revista LUXURY, vine să completeze lipsa de informații pentru românii interesați sau deja inițiați în domeniul luxului.
THE LUXURY BOOK este prima carte din România, scrisă de Tatiana Balaban – Consultant în Managementul Brandurilor de Lux, care reprezintă un studiu intensiv de analize și interviuri despre industria luxului. Experiența de lucru la cele mai prestigioase branduri de lux precum Louis Vuitton, Gucci la Paris și București sau Carol Parc Hotel, dar și cunostintele teoretice ale Tatianei Balaban au dat naștere unei carți de profil care va conduce către o mai bună activare în domeniu.
De-a lungul celor 8 capitole, manualul prezintă teorii și investigații profunde despre ce reprezintă luxul, care sunt caracteristicile acestuia și prestigiului serviciilor de lux. Această analiză va ghida pașii cititorilor către o mai bună înțelegere a industriei de la începuturi până în prezent: istorie, evoluție, dar și strategii de comunicare și marketing.
THE LUXURY BOOK este adresată atât celor care vor sa fie initiați în industria luxului, cât și celor care activează deja în domeniu, punând în discuție analize și subiecte de specialitate care vor fi esențiale în înțelegerea mai bună a conceptului « de lux ».
THE LUXURY BOOK se găsește la toate magazinele de specialitate: INMEDIO, librăriile Cărturești, librăriile Atlas, Address Concept Store, Avec – Aeroportul Henri Coardă, benzinăriile OMV, etc.) sau se poate comanda de pe site-ul: www.luxury.ro