Macallan lansează campania „You Know Me So Well” cu talismane de colecție și experiențe exclusive

Scris de Andrada Arsenie
Publicat la data de: 29-09-2025

în: Lifestyle

Macallan

The Macallan a dezvăluit noua sa campanie globală, „You Know Me So Well” prin care invită pasionații de whisky să redescopere brandul printr-o serie de experiențe imersive și talismane de colecție pentru pahare. Lansată pe 18 septembrie 2025, campania marchează un reper important în cei 200 de ani de istorie ai The Macallan, combinând tradiția cu inovația pentru a crea o călătorie personalizată pentru consumatori.

La baza campaniei se află trei talismane în ediție limitată, fiecare reprezentând unul dintre „Cele Șase Piloni” ai The Macallan:

  • Somonul: simbolizează râul Spey și domeniul Highland, și reflectă legătura profundă a brandului cu natura.
  • Păunul: emblematic pentru angajamentul The Macallan față de culoarea naturală și măiestria necompromisă.
  • Calul: un talisman extrem de rar, cu doar trei exemplare existente, ce onorează tradiția maturării în butoaie de sherry din Jerez, Spania, prin parteneriatul cu Bodegas Grupo Estévez.

Descoperirea acestor talismane deblochează experiențe exclusive. Talismanele Somon și Păun oferă acces la The Macallan Society, unde membrii beneficiază de privilegii unice și perspective asupra patrimoniului brandului. Talismanul Calului, însă, oferă deținătorilor săi un capitol privat în cadrul The Macallan Society și deschide uși către experiențe extraordinare, inclusiv vizite la domeniul The Macallan din Speyside, Scoția, și la cramele istorice de sherry din Jerez, Spania.

Pentru a completa colecția de talismane, The Macallan a organizat o serie de evenimente de degustare de whisky pe parcursul unei luni, în baruri și magazine selectate din Statele Unite, sub denumirea „A Month of Timeless Taste”. Aceste experiențe includ călătorii personalizate cu cocktailuri, pairing-uri imersive și degustări ghidate care explorează istoria și măiestria brandului.

Campania aduce, de asemenea, o identitate vizuală reîmprospătată pentru colecțiile Timeless ale brandului—Double Cask, Sherry Oak și Colour Collection. Noua ambalare, creată în colaborare cu designerul David Carson, onorează istoria brandului, integrând totodată un aspect modern și artistic.

„You Know Me So Well este o invitație de a redescoperi The Macallan printr-o lentilă profund personală. În timp ce sărbătorim 200 de ani de istorie, această campanie marchează un capitol nou și incitant. Combinând patrimoniul nostru bogat cu elemente contemporane precum talismanele colecționabile și experiențele personalizate, nu doar celebrăm istoria, ci creăm și noi ritualuri și conexiuni cu consumatorii noștri.”, a declarat Jaume Ferràs, Director Creativ Global al The Macallan.