LALA BOUTIQUE – branduri exclusiviste și o experiență 360º

Scris de Luxury
Publicat la data de: 20-04-2016

în: Fashion

Un magazin frumos cu un mediu de shopping de lux, LALA BOUTIQUE oferă brand-uri consacrate precum Elisabetta Franchi, Smeet Monte-Carlo, McQ, Naughty Dog sau RED Valentino şi o poziţionare de invidiat, pe strada Gheorghe Brătianu nr. 28, între B-dul Kiseleff şi B-dul Aviatorilor. Despre magazin am discutat cu Laura Alistar, shop owner, buyer şi consilier de imagine. Iată ce am descoperit.

“Visul LALA BOUTIQUE a început în 2003, în faza de mic boutique într-un oras vecin capitalei. După ce am terminat facultatea şi masterul în marketing şi publicitate, înnebunită fiind de fashion, am început să fac cercetări despre branduri şi să încep să explorez Italia, Franţa, capitalele modei, fashion week-uri şi show-uri, depozite pentru buyeri, ateliere de creaţie şi designeri noi. Aşa am descoperit branduri noi pentru România, precum Celyn B – devenită ulterior Elisabetta Franchi – pentru care eu am militat enorm, crezând în potenţialul acestui brand pe piaţa din România de la prima noastră întâlnire “ Laura Alistar.
În timp, business-ul LALA  BOUTIQUE a devenit din pasiune ceva concret, a acumulat un portofoliu din ce în ce mai mare de branduri, adaptându-se la piaţa din România. Cu această experienţă, Laura a decis să facă prima schimbare esenţială şi marcantă în acest business, respectiv deschiderea primului magazin în Bucureşti, în urmă cu 8 ani.

EF 2

În prezent, magazinul funcţionează în Kiseleff, zona cea mai exclusivistă şi cea mai plină de istorie şi regalitate a Bucureştiului. O zonă ce emană un parfum opulent, dar rafinat, fineţe, şi un spirit relaxat, datorită arhitecturii neoclasice. LALA  BOUTIQUE este universul oricărei femei îndragostite de estetică şi de modă. Design-ul neoclasic a fost creat special pentru a insufla prin toţi porii luxul şi regalitatea perioadei neoclasice.

“Dezideratul meu ca proprietar şi buyer LALA  BOUTIQUE este crearea unui loc unde sufletul să respire, unde femeia să se împlinească şi unde timpul petrecut să se transforme într-o experienţă unică de shopping. Piaţa de fashion este într-o continuă schimbare, trebuie mereu să te adaptezi la cerinţa clientului, la tendinţe, la cerere-ofertă, dar, în același timp, să consiliezi clientul să facă investiții inteligente. Aici este contradicţia, ”smart investment” şi tendinţele. Piesele cheie sunt clasice de regulă, iar toate casele de modă au piese continuative care se schimbă foarte puţin de la sezon la sezon. În schimb, pentru fashionistele înrăite, pentru pasionate de acest fenomen, pentru cele care îndrăznesc şi vor mereu să experimenteze ultimele tendin, ce le recomanzi? Şi atunci am decis că LALA  BOUTIQUE să aducă colecţiile integrale ale brandurilor comercializate, în plentitudinea lor”,  adaugă Laura Alistar.

Mai apoi, Laura Alistar a prospectat piaţa, necesităţile şi posibilităţile materiale ale fashionsitelor la care trebuie să se raporteze constant. Astfel, brandurile selectate în funcţie de aceste considerente sunt prezentate în cadrul LALA BOUTIQUE în integralitatea lor.

Orice designer care se respectă are teme de creaţie, partea de passpartout/pret-a-porter – în cadrul căreia se integrează tendinţele, linia clasică de office şi smart dresses, partea de accesorii şi încălţăminte. Apoi mai rămâne ca ”buyer-ul” să îşi organizeze comanda în funcţie de cele mai bine vândute mărimi, de cele mai reprezentative culori pentru fiecare sezon, în functie de eşantioanele prezentate de fiecare brand şi, nu în ultimul rând, în funcţie de croi.

Partea mai dificilă vine abia apoi. Clienţii văd şi nu pot trece prin filtrul de selecţie tot, de aceea este foarte important ce recomandă un consultant de imagine, în situaţia de faţă, Laura Alistar.  Totodată este foarte important şi simţul consultantului de vânzări, vis-a-vis de comerţ şi de gestionarea clientului, iar aici LALA BOUTIQUE se mândreşte să ofere consultanţă de imagine fiecărei cliente şi să încerce să găsească pentru fiecare dintre ele ţinuta ideală pentru evenimentul respectiv, raportându-se la “materialul” şi “subiectul” oferit de clientă, stilul care i se potrivește în funcţie de culoare, siluetă, şi construirea întregii ţinute, de la îmbrăcăminte, la accesorii şi încălţăminte.

LALA BOUTIQUE a vândut în cei 13 ani multe dintre brandurile reprezentative ale pieţei internaţionale de modă, de la Alexander McQueen, Dsquared, Dolce&Gabanna, Bogner sau Brioni la RED Valentino, MiuMiu, Elisabetta Franchi, Betty Blue, Pianura Studio, Nioi Fashion, Silvian Heach, Acne Studios, MM6 (Maison Martin Margiela).

“Adaptându-ne constant atât cererii clientelor, cât scăderii masive a puterii de cumpărare, concomitent cu creşterea apetenţei româncelor pentru frumos şi fashion, LALA BOUTIQUE comercializează în acest moment: ELISABETTA FRANCHI- colecţia integrală a designerului, cu toate liniile şi temele acesteia – eu fiind şi prima persoană care a adus acest brand în România, de altfel LALA BOUTIQUE fiind şi magazinul „preferat şi protejat” de designer pe teritoriul României, NAUGHTY DOG – colecţia integrală a acestui brand, magazinul nostru fiind cel care a adus în exclusivitate acest brand în România – având corner dedicat acestui brand, SMEET MONTE CARLO-SNEAKERS – un brand adus din nou în exclusivitate de LALA BOUTIQUE în România, cât şi piese RED Valentino, Miu Miu, McQueen, Philipp Plein sau Twin Set”, a mai subliniat Laura Alistar.
magazin

Pentru o experienţă unică şi exclusivistă de shopping, vă invităm în universul LALA BOUTIQUE pe Str. Gheorghe Brătianu nr. 28 – zona KISELEFF şi online pe www.lalaboutique.ro.

 

Galerie Foto