Louis Vuitton, cel mai valoros brand de lux din lume. Cine a mai intrat în top?

Scris de Luxury
Publicat la data de: 05-08-2019

în: News

Când vine vorba de lux și opulență în industria modei, numele Louis Vuitton le depășește pe toate. Casa de modă, extrem de populară în rândul celebrităților din toată lumea, are și cel mai puternic brand la nivel internațional.

Într-un studiu recent publicat de către BrandZ, Louis Vuitton a înregistrat o valoare a brandului de 47,2 miliarde de dolari, în creștere cu 15% față de anul precedent. Analiștii notează faptul că succesul constant al mărcii se bazează pe gama de articole din piele și creativitatea neîntrecută în ceea ce privește colecțiile.

Alte branduri de modă franceze au fost incluse în clasamentul celor mai valoroase mărci. Astfel, pe locul doi s-a plasat Chanel (37 de miliarde de dolari), iar pe locul trei, Hermès, cu o valoare de brand de 31 de miliarde de dolari.

 

Cea mai mare creștere a înregistrat-o Yves Saint Laurent. Casa a atins 3,6 miliarde de dolari, după un avans de 45% al valorii de brand, comparativ cu anul trecut. Dior a crescut cu 29%, până la 4,7 miliarde de dolari. Alte branduri de lux clasate pe poziții importante au fost Cartier, Burberry, Rolex și Prada.