Laura Tatoli: „Cu toții suntem atrași de poveștile cu final fericit”

Scris de Ruxandra Tudor
Publicat la data de: 01-08-2019

în: The Famous

Le Château este destinația despre care auzi tot mai des vorbindu-se, fie că ne referim la evenimente de anvergură sau la evenimente private. Situat în inima Bucureștiului, Le Château decupează în realitatea Capitalei un spațiu care te transpune imediat parcă într-o altă dimensiune, de poveste. Ne-am propus să aflăm mai multe despre persoana din spatele poveștii, despre femeia care a transformat o idee frumoasă într-o realitate de succes. Laura Tatoli este acționar și manager general al Le Château Evenements, mama lui Denis și femeie de afaceri. Secretul său? Autenticitatea și naturalețea, susținute de exigență.

Le Château, Castelul din inima Capitalei, a devenit una dintre cele mai căutate locații pentru evenimentele din București. Cum ați reușit această performanță, având în vedere că există o competiție acerbă?
Am pornit de la ideea unui spațiu unic în peisajul Bucureștiului, un loc care să ofere acel „altceva” organizatorilor de evenimente, atât din perspectiva amenajării și a designului, cât și a serviciilor puse la dispoziție. După patru ani de la inaugurare, suntem bucuroși să constatăm că premisele inițiale au fost confirmate de clienții noștri și, drept consecință, prin poziționarea obținută în piața de profil. Le Château este astăzi un produs distinct, ale cărui atribute de valoare, cumulate și manifestate în acești patru ani, reprezintă o garanție a standardului ridicat al evenimentelor pe care le organizăm.

Oare sunt oamenii atrași de ideea de design interior complex, care spune o poveste?
Cu toții suntem atrași de poveștile frumoase, încă din copilărie. Ne plac poveștile cu final fericit și poveștile de succes. Cu atât mai mult în industria de evenimente este nevoie de așa ceva, rezultatul final al acțiunilor noastre putând fi descris ca o poveste de succes, coerentă și emoționantă, totodată. „Castelul din inima Capitalei” nu este doar o titulatură descriptivă a poziționării, ci un indiciu clar al abordării noastre, deopotrivă rațională și emoțională. Astfel, povestea Le Château, spusă prin intermediul spațiilor și al elementelor de decor folosite, este întregită de experiența Castelului, a interacțiunii cu oamenii și cu stilul propriu de punere în scenă a unor evenimente extrem de variate și complexe, pe măsura exigențelor pe care ni le-am impus încă de la început.

Povestea de unde a pornit? Aveați în minte o imagine sau ați simțit pur și simplu că este nevoie de un loc precum Le Château, strategic vorbind?
Ideea a pornit de la oportunitatea identificată în piața de evenimente, în urma unei analize privind necesitățile specifice și accesibilitatea diferitelor servicii dedicate. Povestea Castelului a apărut și s-a dezvoltat natural, îmbinând în mod armonios elementele de design cu cele funcționale. Astfel, s-a conturat un produs unic. Beneficiind de o experiență anterioară în piața HoReCa, am configurat spațiul ideal pas cu pas și astfel am ajuns la ceea ce este astăzi Le Château: o poveste frumoasă și un standard de calitate prin toate formele sale de manifestare.

Care este evenimentul care v-a dat cele mai mari emoții?
La Castel, toate evenimentele sunt încărcate cu emoții, cu multe bucurii și satisfacții pe care le trăim de fiecare dată cu aceeași intensitate. Îmi amintesc cu plăcere emoția primelor evenimente organizate în urmă cu patru ani, evenimente ce au confirmat funcționalitatea și utilitatea produselor și ale serviciilor dezvoltate de echipa noastră.

Dar evenimentul care simțiți că v-a provocat cel mai mult?
Fiecare eveniment în parte este o provocare. Fie că este vorba despre o conferință, un cocktail, un spectacol sau o nuntă, pentru fiecare eveniment, necesitățile, obiectivele și publicul sunt diferite și, prin urmare, drumul către succes și excelență este mereu altul.

Cum ați defini feminitatea în domeniul business? Este un atu sau o slăbiciune? De ce?
Feminitatea este în primul rând naturalețe și autenticitate. În business, ea este fără îndoială un atu, atunci când este însoțită și de o pregătire adecvată mediului în care activezi. Autenticitatea și naturalețea contribuie semnificativ la consolidarea încrederii între partenerii de afaceri.

Care sunt momentele pe care le prețuiți cel mai mult într-o zi obișnuită?
Pentru mine, fiecare moment al zilei este plin de încântare, pentru că el este o manifestare a ceea ce sunt. Prețuiesc deopotrivă întâlnirile cu oamenii, cu echipa Castelului, cu partenerii sau clienții noștri, momentele de creație și de materializare a unor visuri și, în aceeași măsură, momentele dedicate pasiunilor mele și vieții de familie.

Simțiți presiunea timpului când vă împărțiți între afacere, copil, familie, nevoi personale?
Trăim într-un secol al vitezei, cu un ritm de viață din ce în ce mai alert. Gestionarea timpului este o provocare zilnică, pe care reușesc să o gestionez în mod echilibrat, având în preajmă oameni eficienți și foarte bine organizați.

Ce vă umple bateriile cel mai bine când obosiți?
În primul rând clipele petrecute cu fiul meu, Denis. Ele sunt o sursă constantă de energie și de bucurie. Apoi fotografia, plimbările în natură și călătoriile sau, uneori, doar o cafea savurată dimineața în razele soarelui îmi pot oferi energia de care am nevoie pentru o nouă zi.

Ce valori îi imprimați fiului dumneavoastră? Ce învață Denis de la mama lui?
Am fost binecuvântată să cresc și să mă formez într-un mediu cu valori reale și profunde și îmi doresc să îl inspir pe fiul meu să trăiască autentic, să își exploreze și să își exprime liber creativitatea, fiind în același timp responsabil și asumat în toate demersurile sale.

Cum se poate manifesta eleganța în mediul de afaceri?
Cred că eleganța ține în aceeași măsură de stil, atitudine și de etichetă. Un mod armonios de „a fi”, care, exprimat în mediul de afaceri, face ca orice acțiune sau demers să poarte o amprentă distinctă. De la stilul vestimentar adoptat, până la protocolul specific al întâlnirilor de afaceri, toate elementele reprezentative ar trebui să fie armonizate astfel încât să se potrivească contextului.

Ce apreciați cel mai mult la partenerii dumneavoastră de business?
Profesionalismul, eficiența, creativitatea și loialitatea sunt esențiale pentru clădirea unui parteneriat de succes. Toate acestea infuzate cu o mare doză de echilibru și curaj.

Cum vă croiți echilibrul personal într-o lume care funcționează după un ritm amețitor?
Cred că lipsa echilibrului este generată fie de excese, fie de compromisuri și, prin urmare, în toate activitățile mele încerc să țin cont de aceste repere. Echilibrul, pentru mine, nu este neapărat o stare, ci mai degrabă o trăire care izvorăște din suma valorilor ce ne guvernează viața.

Foto: Aurel Șerban

The Grand Avenue - The home of Exclusive Brands