Miele

Dan Stoicovici, despre cele mai cool petreceri ale momentului marca Nuit Sociale

Scris de Ozana Mazilu
Publicat la data de: 01-08-2019

în: The Famous

Brandul de evenimente Nuit Sociale a luat naștere în anul 2015, din pasiunea fondatorilor de a oferi oamenilor locații inedite și concepte originale de petrecere a timpului liber. Socializare, locații nonconformiste, muzică bună și lume aleasă pe sprânceană întregesc tabloul Nuit Sociale. De asemenea, Appétit Social reprezintă un take-over de restaurant și a apărut în toamna anului 2016, fiind dedicat pasionaților de socializare și fine dining. Am discutat cu unul dintre fondatorii și organizatorii acestor concepte, Dan Stoicovici, despre cum și-a descoperit pasiunea pentru organizarea de evenimente, cum plănuiește să dezvolte acest business, dar și despre cum se distrează tinerii în Capitală și nu numai.

Cum ți-ai descoperit pasiunea pentru organizarea de evenimente, având în vedere că ai studii într-un domeniu diferit?
De mic mi-am dorit să îi organizez pe cei din jurul meu, fie că era vorba despre o ieșire în parc cu toată gașca de copii, fie că mergeam la cinema, teatru sau la sala de jocuri video. Studiile liceale le-am făcut la Colegiul Național „Spiru Haret” din București, la clasa de Istorie-Științe Sociale, așa că pasul firesc către organizarea de evenimente l-am făcut fără probleme în momentul în care am fost însărcinat să organizez Balul Bobocilor (1998). Succesul celor trei ediții consecutive, desfășurate cu casa închisă, dar și ieșirile dese în cele mai tari cluburi din București, la momentul respectiv – Karma și The Office, m-au ajutat să iau decizia de a mă dedica organizării de evenimente, pe vremea când încă nu terminasem Facultatea de Drept.

Ce reprezintă Nuit Sociale, dar și Appétit Social? Ce ți-ai propus să realizezi prin aceste concepte?
Nuit Sociale a fost lansat în 2015, după o îndelungată și atentă observare a scenei clubbing din România. Împreună cu prietenul și asociatul meu, Andrei Nistor, am pus bazele primului concept nomad de evenimente de socializare de la noi din țară, având alături de noi o splendidă comunitate de prieteni, fără de care nu am fi reușit și cărora le mulțumim pentru că sunt și astăzi alături de noi. Până în prezent am desfășurat evenimente în locații de top, cum ar fi Opera Națională, Teatrul Național de Operetă, Piața Amzei, Clubul Diplomatic, Casa Universitarilor, Palatul Telefoanelor, Palatul Bragadiru, Pescariu Sports & Spa, Le Club, Aria TNB și multe altele. Appétit Social reprezintă un take-over de restaurant și a apărut în toamna anului 2016, fiind dedicat pasionaților de socializare și fine dining, printre locațiile care ne-au găzduit numărându-se Benihana, Pescăruș, FORM, Zen Sushi, Si-Lounge, Tapo, Dancing Lobster.

Din cine este formată echipa ta?
Echipa noastră este formată din cei mai buni oameni, în ordinea cooptării lor: Robert Pescaru, Cristina Mutu (ambii din primăvara anului 2016), apoi Alexandra Badea și Alexandra Tudose (din vara anului 2016), cel mai proaspăt fiind adăugat, anul trecut, Sorin Ștefănescu. Alături de ei îi voi menționa pe artiștii rezidenți, pe parte muzicală – Răzvan Ivănescu, Mixofrenia, Oktopus, pe parte foto/video – Matei Mihai Visuals, Mihai Capsâz și Luciana Jipa, iar pe parte grafică – Matei Stoicovici, Matei Chebeleu și Ionuț Coja.

Cum a evoluat, de-a lungul timpului, felul în care se distrează tinerii? Ce schimbări au intervenit pe parcurs?
În România, tinerii s-au distrat dintotdeauna, chiar și în vremea comunismului. După Revoluție, numărul cluburilor a crescut, au apărut primele evenimente de muzică electronică, artiști de calibru mondial au fost invitați să concerteze, segmentul s-a dezvoltat foarte mult odată cu apariția festivalurilor outdoor, așa că s-a schimbat și felul în care ne distrăm. Consider că cel mai mult a contat pentru tinerii din România deschiderea de după Revoluție, faptul că am avut ocazia să ieșim din țară și să experimentăm alături de tineri din toată lumea, dar a contat și diversificarea survenită în timp, cu largul concurs al organizatorilor de evenimente.

Cum plănuiești să dezvolți acest business?
Business-ul se dezvoltă pe zi ce trece, suntem asaltați de oferte din toate părțile, iar dacă stau să mă gândesc la evoluția noastră, de la un prim eveniment organizat cu 500 de prieteni și unde am ajuns astăzi, este clar că atât pe noi, dar mai ales pe cei care ne trec pragul ne așteaptă multe surprize, de la locații și până la concepte de eveniment. Recent, am lansat cu succes o colecție-capsulă de haine, alături de creatoarea Mihaela Gherlan, și ne dorim să transmitem valorile noastre oamenilor care vin să se distreze în cadrul evenimentelor pe care le organizăm.

Ce alte pasiuni ai? Cum îți ocupi timpul liber?
Sunt pasionat de jocuri pe consolă, când am timp îmi strâng gașca de prieteni la o FIFA pe PlayStation. Sunt pasionat de istorie antică și citesc tot ce prind în timpul liber, mă uit la meciuri de fotbal, baschet, tenis, alături de prietenii mei. De asemenea, am, încă de mic, o pasiune pentru tot ce e nou, așa că fac research în materie de trenduri și îmi place să discut aplicat, ca să fiu pregătit pentru viitor. Îmi place să călătoresc și să încerc experiențe noi, ies des în oraș în compania iubitei mele, Alexandra, la cafenele specializate și la restaurante de lux.

Ce înseamnă luxul pentru tine?
Pentru mine, luxul înseamnă savurarea unui vin bun, păstrat pentru un moment special, înseamnă o călătorie specială într-o locație îndepărtată, dar mai ales petrecerea timpului alături de cei dragi mie, băiatul meu, Dinu-Victor, iubita mea, Alexandra, și cei câțiva prieteni din „circle of trust”.

The Grand Avenue - The home of Exclusive Brands