Bang & Olufsen lansează o nouă colecție de căști și boxe alături de Ferrari

Scris de Luxury
Publicat la data de: 29-08-2023

în: Art & DesignAuto

Bang & Olufsen și gigantul lumii motorsport, Ferrari, anunță un parteneriat special, pentru noi produse din segmentul audio. Colecția Bang & Olufsen X Ferrari este alcătuită din patru produse: două perechi de căști (Beoplay H95 și Beoplay EX), boxa Beosound 2 și boxa portabilă Beosound Explore. Toate au o combinație de culori formată din negru și roșul legendar Ferrari, design-ul încorporând și celebrul căluț cabrat.

CEO-ul Bang & Olufsen, Kristian Teär, se declară entuziasmat de această colaborare: „ Am avut o puternică senzație că scriem istorie cu acest proiect, în timp ce l-am pus în practică Fondatorii – Enzo Ferrari, Peter Bang și Svend Olufsen – au fost vizionari, oameni care au redefinit domeniile în care activau. Moștenirile lor au creat ecouri de-a lungul deceniilor pentru a aduce ambele mărci pe culmile din prezent.”

Colecția Bang & Olufsen X Ferrari reprezintă o abordare diferită din partea celor de la Bang & Olufsen, așa cum subliniază Christoffer Poulsen, Senior VP of Business Development and Strategic Partnerships al companiei daneze. „Boxele noastre clasice sunt făcute pentru a se potrivi în casele celor care le cumpără, ieșind în același timp în evidență prin design-ul lor superb. Colecția aceasta este diferită, sunt obiecte statement. La fel ca supermașinile, se fac văzute și auzite oriunde ar merge.”

Roșu Ferrari

Nu există o asociere mai puternică în lumea auto decât cea dintre Ferrari și culoarea roșie. De altfel, unul dintre citatele care îi sunt atribuite lui Enzo Ferrari este „pune un copil să deseneze o mașină și cu siguranță o va desena roșie”, astfel că roșul a devenit semnătura emblematică a celor de la Ferrari încă din primii ani ai brandului.

Prin urmare, nu se putea ca o astfel de colecție să nu combine design-ul din aluminiu al boxelor Bang & Olufsen, folosit încă din anii ‘50, cu roșul legendar Ferrari. Procesul cheie în crearea noilor produse este anodizarea, adică tratamentul electromecanic al suprafețelor din aluminiu, care crește și rezistența la coroziune și îmbunătățește adeziunea de suprafața metalului.

Zona de anodizare din fabrica „Factory 5” din Struer a celor de la Bang & Olufsen are 50 de metri lungime, trei macarale robot plasate în tavan coboarând pe rând componentele de aluminiu în 50 de cuve, mișcându-se în sens invers acelor de ceasornic, într-un proces care începe cu degresarea – pentru a curăța componentele de praf și ulei, incluzând și procesele de oxidare, colorare și sigilare a componentelor. Între toate aceste stații diferite se află rezervoare de apă, unde componentele sunt spălate și curățate constant.

„Vopsirea, mai ales în cazul acestei colaborări, este cea care dă viață produsului”, spune Christoffer Poulsen. „Urmărind Beosound 2 ieșind din rezervorul de anodizare într-o nuanță vibrantă, electrică, de roșu, pe care am selectat-o cu atâta atenție, a fost momentul magic. Am simțit că energia și prezența Ferrari transcend Factory 5 și am privit cu uimire cum lumile noastre se ciocnesc”.

Noua colecție

Beosound 2 este o boxă care oferă o experiență audio la 360 de grade, fiind capabilă să „umple” orice spațiu în care este plasată. Design-ul său îi permite să fie poziționată pe podea, pe o masă sau un raft, putând fi mutată cu ușurință dintr-o cameră în alta. Aspectul conic este ușor de recunoscut imediat, în interior aflându-se o mulțime de tehnologii smart și un difuzor care oferă o acustică excelentă. Beosound 2 este anodizată, iar corpul din aluminiu este făcut să ofere o strălucire puternică, pentru a îmbogăți nuanțele, în timp ce căluțul cabrat poziționat sub zona dedicată speaker-ului completează aspectul ultra premium.

Beoplay H95 sunt căștile flagship ale celor de la Bang & Olufsen, având drivere din titan și noise cancelling adaptiv, ce permite purtătorului să îl activeze (sau dezactiveze) doar prin rotirea unui inel de aluminiu de pe una din cupe. Cu un finisaj din piele de calitate superioară și autonomie de 38 de ore, Bang & Olufsen definește Beoplay H95 ca fiind căștile sale cele mai avansate.  Această ediție specială încorporează nuanța neagră Ferrari, atemporală, precum și siglele celor două mărci, gravate cu laser.

Beosound Explore este o boxă portabilă, recomandată pentru utilizare în exterior, care vine cu rating IP67 pentru rezistență la praf și apă. Pentru conexiune are Bluetooth și Fast Pairing, iar autonomia este una generoasă, de 27 de ore. Acum, Beosound Explore vine cu celebrul logo Ferrari gravat cu laser, în timp ce corpul realizat din două straturi de aluminiu este anodizat în roșu și negru, astfel încât grila să iasă în evidență instantaneu prin contrast cu interiorul de culoare închisă.

Beoplay EX sunt cele mai puternice căști true wireless de la Bang & Olufsen și vin cu ANC (active noise cancellation) și o carcasă cu încărcare wireless ce asigură până la 20 de ore de autonomie. Șase microfoane și tehnologia inteligentă de formare a fasciculului înseamnă că Beoplay EX pot fi utilizate pentru a prelua apeluri și pentru a vă bucura de muzică în egală măsură. Pentru Colecția Ferrari, casca dreaptă include logo-ul negru Ferrari, așezat sub sticla turnată în roșul emblematic al mărcii, tăiată și lustruită pentru a oferi o strălucire de oglindă.

Preț și disponibilitate

Noua colecție Bang & Olufsen X Ferrari este disponibilă online, pe site-ul Bang & Olufsen și pe site-ul Ferrari, dar și fizic, în anumite magazine Bang & Olufsen și Ferrari.  

Prețurile colecției sunt următoarele:

  • Beosound 2: 4999 de euro.
  • Beoplay H95: 1299 de euro.
  • Beoplay EX: 499 de euro.
  • Beoplay Explore: 249 de euro.

În România, colecția Ferrari va fi disponibilă în magazinul monobrand Bang & Olufsen Aviației – Bd. Nicolae Caramfil 74A, începând din această toamnă. De asemenea, produsele pot fi găsite și la magazinul Audio Monkey.