Louis Vuitton aprofundează lumea sportului, relatează WWD. În urma parteneriatului său extins NBA și a proiectelor de skateboarding, casa franceză își face intrarea în Formula 1 prin Marele Premiu de la Monaco.
Considerat de unii ca fiind cea mai prestigioasă cursă de F1 din toate, Marele Premiu Monaco a luat un an liber din cauza pandemiei COVID-19, dar a revenit pentru ultimul weekend din mai. Cu o participare a companiilor auto de patrimoniu, cursa este surprinzător de elegantă – cele 7.500 de bilete disponibile, care pot costa peste 1.000 de dolari, includ cazare pentru yachturi și terase. Mai mult, apropierea de Riviera Franceză face din includerea lui Louis Vuitton o potrivire naturală.
Anul acesta, primul parteneriat de mai mulți ani al lui Vuitton cu Marele Premiu, va vedea marca de lux pregătind o cutie realizată manual. Pânza monogramă semnată de Louis Vuitton va fi remixată cu o nuanță de roșu împrumutată din steagul Monaco și o emblemă „V” (pentru victorie) cu dungi roșii / albe. Designul trofeului este inspirat de cele 19 ture ale cursului pe care șoferii trebuie să le parcurgă de 78 de ori.
Desigur, aceasta nu este prima colaborare a lui Vuitton, ci a mai realizat câteva astfel de cutii pentru Cupa Mondială FIFA, Trofeul NBA Larry O’Brien și chiar pentru League of Legends.
Sursa: LOUIS VUITTON’S LATEST TROPHY TRUNK WILL GRACE THE MONACO GRAND PRIX