
Casa de modă Mugler reinterpretează 24 de look-uri din arhivă și le transformă într-o colecție-capsulă, dedicată celor ce iubesc estetica făcută celebră de fondatorul brandului, Manfred Thierry Mugler.
Colecția-capsulă Re/Edit se va focaliza pe croielile-semnătură ale casei și pe rochii inspirate de piese de lenjerie intimă. Toate piesele sunt reinterpretări ale unor designuri din colecțiile ready-to-wear lansate între 1985 și 2000, o eră a modei care de altfel se bucură de o imensă popularitate la momentul actual, estetica de la vremea respectivă revenind în tendințe.
Pentru a promova colecția Re/Edit, cei de la Mugler au apelat la o personalitate iconică pentru perioada decadei ’80-’90 – actrița Sharon Stone. Aceasta este imaginea campaniei, iar în una dintre fotografii, reproduce un cadru emblematic din filmul „Basic Instinct”.
Sharon Stone este de multă vreme nu numai o fană a brandului, ci o colaboratoare Mugler, cu care casa franceză a lucrat în trecut. În 1992, aceasta a defilat pe podiumul Mugler în defilarea California Fashion Industry Friends of AIDS, un show caritabil pe care actrița l-a deschis și l-a închis purtând două look-uri memorabile, inspirate de estetica unei dominatrix.

Campania pentru această colecție-capsulă vine tocmai la timp pentru a îndulci timpul de așteptare al fanilor care sunt entuziasmați să descopere prima colecție Mugler sub semnătura noului director de creație al casei. În luna aprilie a acestui an, cei de la Mugler au anunțat că Miguel Castro Freitas devine director de creație, iar prima sa colecție va fi cea de womenswear pentru sezonul primăvară 2026, urmând a fi prezentată în această toamnă, în cadrul Paris Fashion Week. Freitas este un designer de origine portugheză care în trecut a lucrat alături de brandurile Sportmax, Dries Van Noten și Chriastian Dior Couture.
Noua colecție-capsulă Mugler va fi disponibilă începând cu luna septembrie, atât online, cât și într-o selecție de magazine fizice Mugler.