Louis Vuitton revine ca sponsor oficial al Campionatului de navigație America’s Cup

Scris de Andrada Arsenie
Publicat la data de: 27-10-2023

în: News & Features

Louis Vuitton

Louis Vuitton a fost numit partenerul principal al celei de-a 37-a ediții a Cupei Americii. Cea mai veche competiție de navigație din lume a fost sponsorizată ultima dată de LV în 2017, după care rivalul italian Prada a preluat cârma. Casa franceză va reveni în calitate de sponsor pentru ediția din 2024 a cursei.

Legăturile casei cu prestigiosul eveniment de navigație datează de fapt de aproximativ 40 de ani. În 1983, Cupa Louis Vuitton a fost creată pentru a determina „Challenger” al Cupei America. (Ulterior, aceasta a devenit Cupa Prada, când casa italiană a devenit sponsorul principal în 2021). În 2024, cinci echipe se vor lupta din nou în apele Mediteranei pentru o șansă de a concura împotriva campionilor în exercițiu în marea cursă.

Cupa Louis Vuitton va avea loc în largul coastei Barcelonei între 29 august și 7 octombrie. Printre echipele participante se numără Ineos Britannia, Alinghi Red Bull Racing, Luna Rossa Prada Pirelli, NYYC American Magic și Orient Express Racing. Învingătoarea va înfrunta Emirates Team New Zealand, care a câștigat ediția din acest an și care își va apăra titlul anul viitor.

Vuitton va aduce o doză semnificativă de lux și la curse. Brandul va realiza Cupa Louis Vuitton în sine și o pereche de cutii personalizate pentru a transporta cele două trofee istorice.

„Este o imensă mândrie să ne întoarcem la această competiție istorică în calitate de partener principal. Port Vell din Barcelona va fi locul unde se va desfășura o demonstrație de eleganță și putere, unde echipele vor concura cu îndrăzneală, talent și măiestrie pe iahturi din ce în ce mai inovatoare. Aceste valori reflectă în egală măsură spiritul Louis Vuitton și al artizanilor săi”, a declarat Pietro Beccari, președintele și directorul general al Louis Vuitton.