Serena Williams lansează o linie de cosmetice

Scris de Andrada Arsenie
Publicat la data de: 04-04-2024

în: Beauty NewsNews

Serena Williams

Legenda tenisului feminin Serena Williams este celebritatea care a intrat cel mai recent în industria înfrumusețării devenind antreprenor al unui brand cu produse de makeup. Sportiva lansează Wyn Beauty care cuprinde 10 produse create cu gândul la stilul de viață activ.

Linia inițială include o colecție de produse pentru buze, ten și ochi. Printre produsele Wyn Beauty se numără, printre altele, rimelul tubular, eyelinerul lichid rezistent la apă, creioanele pentru sprâncene și ochi, corectorul soft-mat în 20 de nuanțe, rujurile mate și satinate, serul hidratant pentru buze și un gel-cremă cu factor de protecție a pielii SPF 30 în 36 de nuanțe. Colecția este o reflexie a nevoilor pe care Serena Williams le constată în domeniul machiajului.

Cu ambalaje de culoarea chartreuse a mingii de tenis, produsele sunt inspirate de machiajul Serenei Williams pe teren. Eyelinerul său Glideline Waterproof Liquid Eyeliner, de exemplu, este prezentat ca fiind rezistent la apă și la transpirație, cu o durată de utilizare de 24 de ore, pentru a recrea makeup-ul „cat eye” caracteristic ei.

Serena Williams

„De-a lungul carierei mele, am fost mereu în căutarea unui machiaj care să arate bine după orele petrecute pe teren, astfel am ajuns să îmi amestec singură produsele și să-mi creez propriile formule în timp ce călătoream prin lume. WYN Beauty este un brand care a evoluat din pasiunea mea de o viață pentru machiaj, iar întreaga colecție este autentică pentru ceea ce sunt – de la formulele curate, la numele inspirate ale nuanțelor și până la ambalajul chartreuse care aduce un omagiu carierei mele în tenis, Cel mai bun aspect personal al meu s-a schimbat de-a lungul anilor, iar WYN Beauty este următoarea evoluție a călătoriei mele în materie de frumusețe”, a declarat Williams într-un comunicat.

Wyn Beauty își va face debutul prin intermediul Ulta Beauty pe 7 aprilie, în 685 de magazine fizice și online. De asemenea colecția de produse va fi disponibilă și pe site-ul DTC al mărcii. Acest brand a fost lansat prin intermediul unui joint-venture cu compania de îngrijire personală și frumusețe Good Glamm Group, o companie cu sediul în India, care are în portofoliu mărci precum MyGlamm.