MOTO-HUB BMW Motorrad deschide noul sediu într-o spectaculoasă clădire istorică din Bucureşti

Scris de Andrei Dimulescu
Publicat la data de: 05-04-2022

în: Auto

După aproape doi ani ca service BMW Motorrad şi după ce la începutul lunii aprilie 2021 se extindea oficial într-un centru complet integrat, MOTO-HUB BMW Motorrad inaugurează un nou centru într-o clădire istorică spectaculoasă.

 

Dacă până acum MOTO-HUB s-a afirmat ca un centru cu servicii complete pentru comunitatea moto, de la vânzări şi service la organizarea de tururi internaţionale, punctul central al evenimentului din 31 martie este deschiderea unui nou spaţiu pentru activitatea centrului BMW Motorrad.

 

Noul spaţiu este deschis în Complexul Agronomie, cu acces din Bulevardul Expoziţiei, vis-a-vis de Parcarea C a Romexpo.

 

Acum, MOTO-HUB este găzduit de o hală istorică, de aproximativ 750 m2, restaurată cu mult respect, păstrând mult din atmosfera încarcerată de trecut a acestui spațiu inedit. Se remarcă multe detalii extraordinare, aşa cum este tavanul cu 108 ochiuri de lumină care nu a fost zugrăvit, ci doar curăţat şi tratat cu un lac special pentru a păstra patina. O atenţie specială a fost oferită uşilor vechi din lemn masiv, cu dimensiuni pentru spaţiul de service de 6 m x 6 m. Acestea au fost transportate în Sighişoara pentru a suferi un proces de restaurare amplu şi acum contribuie la atmosfera spectaculoasă a interiorului.

 

MOTO-HUB BMW Motorrad este un adevărat „One Stop Shop” pentru echipamente și servicii moto integrate: tururi, închirieri, service autorizat BMW, piese originale, vânzări moto, echipamente și accesorii premium.

 

Gama de servicii speciale oferite de MOTO-HUB BMW Motorrad :

•      Primul și singurul magazin online pentru echipamente și accesorii moto, din toată rețeaua de dealeri BMW Motorrad din România.

•      Rent a Ride – acces online la o platformă internațională BMW Motorrad unde clienţii din întreaga lume îşi pot organiza singuri turul, închiriind motociclete direct de la MOTO-HUB, în condiții de maximă siguranţă şi la standardele internaţionale BMW.

•      BMW Motorrad Easy Ride – facem posibilă achiziția motocicletelor în rate și leasing, în cele mai avantajoase condiții, atât pentru persoane fizice, cât și juridice, la standarde similare cu cele ale pieţei de automobile.

•      Acces la preţuri preferenţiale pentru cele mai bune cursuri de siguranță rutieră și de dezvoltare a abilităților de pilotaj în off-road, pe șosea ori pe circuit, prin rețeaua proprie de colaboratori și instructori autorizați BMW Motorrad.

•      Workshopuri speciale pentru sporirea abilităților de pilotaj chiar în centrele dedicate Enduropark Andalusia și Enduro Park Hechlingen

•      Tururi interne şi internaționale – singurul dealer BMW Motorrad din România care oferă servicii complete (planificare, organizare și ghid) și are în portofoliu o ofertă de tururi diversificată şi unică prin abordare. Astfel, avem trei evenimente în pregătire: un tur în Maroc, unul în Grecia și altul, mai spectaculos, în Columbia.

•      Dealer Klim & Wunderlich – echipamente tehnice premium și accesorii, direct de la producători consacrați pe plan mondial, cum sunt RUKKA și Wunderlich, toate la preţuri competitive.

 

Odată cu noua inaugurare, MOTO-HUB va găzdui şi o cafenea cu terasă – Social Hub. Aceasta nu doar completează experienţa vizitei în noul centru, ci, în acelaşi timp, îmbogăţeşte MOTO-HUB cu un spaţiu care poate găzdui perfect evenimente şi prezentări. Una din zonele speciale ale Social Hub va fi un „perete cu poveşti”, care va găzdui un poster care surprinde aspecte inedite din istoria BMW Motorrad. Primul va fi dedicat primelor victorii d la Dakar, o perioadă în care sponsorii mărcii în competiţie erau Playboy şi Penthouse.

 

În 2021, MOTO-HUB BMW Motorrad a vândut 71 de unităţi dintr-un total de 611 motociclete BMW Motorrad vândute anul trecut în România. Obiectivul pentru următorii ani este o creştere constantă, peste extinderea constantă a mărcii în România (cu creşteri de două cifre) pentru a ajunge la o cotă de 20-25% din vânzările mărcii pe plan local.