Esențe speciale, cu iz de primăvară, la Beautik Haute Parfumerie

Scris de Ozana Mazilu
Publicat la data de: 15-04-2020

în: Beauty
Iaki - Relaxation Delight

Parfumurile rare și magia sticlelor prețioase se întâlnesc la Beautik Haute Parfumerie, un loc fascinant, dedicat în întregime luxului, cu esențe foarte actuale și nonconformiste. Beautik este locul unde ne putem alege parfumul pe care îl dorim discret sau opulent, dar cu siguranță unic. În continuare, vă prezentăm ultimele noutăți olfactive de la Beautik Haute Parfumerie, o sursă de inspirație pentru un cadou original în prag de primăvară.

HABANITA set cadou
În 1921, Molinard lansează Habanita, într-o elegantă sticlă neagră Lalique. A fost denumit “parfumul țigaretelor”, păstrând și azi senzualitatea și povestea de vis a unei arome sofisticate. În 1924, Habanita este declarat cel mai persistent parfum din lume. Și azi Habanita este creația definitorie pentru femeile din întreaga lume. Câteva picături de senzualitate… Mai mult decât un parfum, un elixir magic pentru o femeie fermecătoare.
Setul conține: EDP 50 ml + cremă pentru corp parfumată 50 ml

Blossom Love
Inspirat de parfumul floral al grădinilor secrete, compoziția Blossom Love se mândrește cu notele de nectar dulce de cireș și atingerile de trandafir romantic. Inima sa este formată din aromă de ylang ylang și amaretto, boabe de tonka și vanilie. Un buchet de arome, cu un farmec puternic atrăgător.
Setul conține: EDP 100 ml + loțiune parfumată pentru corp 100 ml

BACCARAT ROUGE 540 Extract de Parfum Travel Kit Gold
În 2013, Francis Kurkdjian a înconjurat Pământul de mai bine de trei ori… a străbătut fiecare continent, realizând călătorii cu un total de peste 25.000 de mile. Zboruri cu avionul, jetlag, timp petrecut în călătorii… toate l-au dus cu gândul la un accesoriu de călătorie indispensabil și, în același timp, cu un design incredibil de atractiv. Rezultatul a fost Globe Trotter, un accesoriu ideal indiferent de zonă, moment al zilei, perfect pentru a satisface viziunea olfactivă a parfumierului. Globe Trotter este un pulverizator pentru călătorie plin de stil, având capacitatea de a fi mereu reumplut cu aroma preferată.
Un parfum născut din întâlnirea dintre Maison Francis Kurkdjian și Baccarat, pentru a celebra aniversarea a 250 de ani de măiestrie în arta cristalului. “Luminos și sofisticat, Rouge 540 se așază pe piele în acorduri florale îmbinate cu o ușoară briză lemnoasă. „Mi-am imaginat o alchimie poetică, unde notele de iasomie și strălucirea șofranului definesc fațetele minerale ale ambrei și tonurile lemnoase de cedru proaspăt tăiat. O semnătură olfactivă memorabilă!“, spune Francis Kurkdjian.
Setul conține: Baccarat Rouge 540 5 x 11 ml + Gold Trotter Gold Edition

Black Powder set cadou
Crizele politice ce au avut loc la sfârșitul anilor ’80 au afectat în special Statele Unite, tehnologia făcând ca diferența dintre televiziune și dispozitivele muzicale portabile muzicale să aducă culturi diferite în viața de zi cu zi. Această perioadă marchează apariția așa-numitei Generații X și nașterea culturii “Urban Tribe”. Incertitudinea viitorului și confuzia legată de dezvoltarea intimității au dus adesea la depresie și anxietate, împingând spre abuzul de alcool și droguri. Un artist talentat, dar problematic, Kurt Cobain, a devenit o legendă rock în anii 1990, alături de formația sa Nirvana și a fost numit “purtătorul de cuvânt al Generației X. Cobain, într-adevăr, a fost adesea incomod și frustrat, crezând că mesajul său și viziunea artistică ar putea fi interpretate greșit de către public, arătând dificultăți în a face față faimei, imaginii sale publice și presiunilor profesionale și personale care-l înconjurau.
Pentru Black Powder, Julien Rasquinet s-a “jucat” cu un acord pe bază de note de piele, provocator, curajos și boem, ca și atitudinea lui Kurt Cobain. Rezultatul este o aromă intensă, profundă, senzuală și misterioasă.
Setul conține: EDP 100 ml + EDP 7,8 ml

J set cadou
De la origini, stilul brandului CoSTUME NATIONAL a fost întotdeauna „înzestrat” cu un amestec unic dintre două culturi îndepărtate ale modei: cea japoneză, cu liniile sale minimaliste și cea italiană, renumită pentru calitatea sa impecabilă. O combinație neobișnuită, cu o „atitudine” puternică, rock ‘n’ roll.
Aceste influențe eclectice au fost sursa de inspirație pentru un nou proiect: compozițiile olfactive alese reprezintă armonie între cele două culturi, brandul exprimându-se mereu într-un mod inconfundabil și distinctiv, în care trecutul întâlnește viitorul.
Cele două parfumuri noi, J & I sunt creații sofisticate, realizate din materii prime excelente, care urmăresc un traseu olfactiv, de la Est către Vest.
Japonia este o țară fascinantă, cu un fundal cultural bogat. De-a lungul istoriei sale, tradițiile și obiceiurile remarcabile s-au consolidat, caracterizând puternic viața de zi cu zi și făcând populația sa cunoscută în întreaga lume pentru discreția, calmul și delicatețea sa, combinate cu modestia, demnitatea și puterea morală.
Inspirat de cultura japoneză, noul parfum J cuprinde toate aceste aspecte. Notele „spumante” ale uleiului de neroli, mandarină și tei ne amintesc de creativitatea japoneză, evocând, în același timp, o problemă fundamentală: apa. Notele luminoase ale florilor de cireș, împreună cu cele de portocale, deschid baza fascinantă și captivantă a parfumului. Notele lemnului de cașmir, ale pudrei de orez și moscului reamintesc de profunzimea tradițiilor.
J este o creație olfactivă a parfumierului Fanny Bal, ce a invatat arta parfumeriei de la Dominique Ropion. Multe dintre ingredientele folosite în acest parfum provin din laboratorul de prestigiu LMR din Grasse, specializat în extracția materiei prime naturale de cea mai înaltă calitate.
Sticlele parfumurilor J & I au fost concepute în mod intenționat cu același cod de culoare neagră, dar au fost lăcuite cu gradient opus, pentru a diferenția și a da individualitate celor două creații. Cutiile lor reafirmă același concept, prin împărtășirea unui design comun, care este totuși exprimat în mod diferit: un model minimalist și elegant, care evidențiază sigla albă.
Rezultatul estetic este un duo de parfumuri care împărtășesc un design asemănător atunci când se aliniază și totuși arată elegant și independent atunci când sunt prezentate individual.
Setul conține: EDP 100 ml + EDP J 7.5 ml, EDP I 7,5 ml

NOT A PERFUME Blending Gift Set
Faimosul „Not A Perfume” este aroma unică, ce conține un singur ingredient molecular, numit Cetalox. O compoziție „curată”, pură, unică, ce poate fi purtată de una singură. Dar, de asemenea, poate fi folosită ca un „boost”, atunci când purtați alte arome. Delicioasă și senzuală, o aromă gurmandă, ce amintește de faimoasa plastilină. Incontestabil și elegant: „Lady Vengeance” – o compoziție îndrăzneață, ce se învârte în jurul notelor de trandafir bulgăresc, patchouli și vanilie. Proaspăta lansare „Vanilla Vibes” – o fuziune a opusurilor: acel moment în care notele de vanilie se întâlnesc cu cele de sare de mare. Expresia feminității, expusă într-un mod senzual, puternic și liber. Pregătește-te pentru călătorie!
Setul conține: EDP 100 ml + EDP 3 x 7,5 ml

The Grand Avenue - The home of Exclusive Brands