
Kim Cattrall este starul celei mai noi campanii Charlotte Tilbury, intitulată „Pillow Talk Soulmates”. Actrița, cunoscută pentru rolul său din serialul și filmele Sex And The City, devine de asemenea ambasadoare de brand pentru labelul de beauty britanic. Campania celebrează individualitatea și exprimarea personală, două elemente care stau la baza filozofiei Charlotte Tilbury.
Colecția Pillow Talk Soulmates vine ca o completare a liniei Pillow Talk deja existente, care este cea mai apreciată linie a brandului. Două noi tipuri de produse își fac debutul în această colecție: Pillow Talk Beauty Soulmates Face Palette și o linie de rujuri Pillow Talk Love Effect. Paleta include o pudră de setare Airbrush Flawless menită să neutralizeze cearcănele și roșeața de pe ten, dar și un blush PIllow Talk Love, într-o nuanță delicată de roz. Rujurile vin în patru culori și au un finish de durată, dar și un efect hidratant pentru buze. Nuanțele sunt inspirate de tematicile colecției: dragostea și încrederea în sine.
„Pillow Talk este ceea ce eu numesc « nuanța care te face să obții tot ce îți dorești », pentru că te transformă în cea mai frumoasă, încrezătoare și puternică versiune a ta”, spune Charlotte Tilbury, fondatoarea brandului omonim, cunoscut drept unul dintre cele mai populare și de succes labeluri de beauty la nivel mondial în acest moment. „Kim știe exact ce vrea și înțelege puterea iubirii de sine, ceea ce este fix lucrul pe care campania aceasta în celebrează. Este muza perfectă pentru colecțiea Pillow Talk Beauty. Kim e obraznică, neînfricată și emană încredere nelimitată. Ea încapsulează tot ceea ce înseamnă brandul meu”.
Kim Cattrall este cunoscută pentru atributele enumerate mai sus nu numai datorită Samanthei Jones, personajul său din Sex And The City, care contină să captiveze din anii 2000 încoace prin caracterul puternic, ci și datorită faptului că și-a clădit o imagine publică similară și în viața reală.
Noua colecție Pillow Talk Soulmates este disponibilă online, pe website-ul Charlotte Tilbury, dar și prin retailerii parteneri cu brandul.