Maison Margiela și Gentle Monster lansează cea de-a doua colecție în colaborare

Scris de Andrada Arsenie
Publicat la data de: 18-03-2024

în: Fashion

Maison Margiela

Gentle Monster și Maison Margiela au lansat cel de-al doilea capitol din colaborarea lor ce constă într-o colecție de ochelari unisex, care redefinește limitele designului și ale măiestriei. Colecția, compusă din 17 piese inovatoare, evidențiază amestecul perfect de tradiție și futurism pentru care ambele mărci sunt celebre. În centrul colecției se află modelele avangardiste, cu ramele învelite în piele de lux și semnătura cu patru cusături albe, ce reprezintă o notă distinctivă, ilustrând parteneriatul unic.

Esența acestei colaborări este surprinsă într-o campanie impresionantă, realizată de Jordan Hemingway, în care ochelarii sunt plasați pe un fundal fantezist, de vis. Acest decor se inspiră dintr-o călătorie transatlantică atemporală, care inspiră, de asemenea, narațiunea colecției Maison Margiela Co-Ed primăvară-vară 2024. Prin intermediul acestei campanii, ochelarii devin o punte între realitate și suprarealism, făcând trimitere la tema colecției.

Analizând în profunzime colecția realizată sub conducerea creativă a lui John Galliano, modelele MM101 și MM102 se remarcă prin designul lor futurist și organic. Aceste piese metalice, asemănătoare unor măști, sunt realizate pentru a completa contururile feței, depășind limitele designului tradițional al ochelarilor. În mod remarcabil, aceste modele sunt livrate în etui argintiu Glam Slam, ceea ce le diferențiază de restul colecției, care este prezentată în etui clasic alb.

Maison Margiela

Colecția, care cuprinde zece modele de ochelari de soare și șapte ochelari de vedere, explorează interacțiunea dintre memorie, instinct și limbajul corporal în modă. Confecționate din acetat, aceste piese sunt disponibile într-o gamă de culori de referință, printre care negru, alb, gri, crem și transparent, alături de anumite modele cu finisaje rafinate din piele de culoare neagră, fildeș, kaki și albastru.

Pentru a marca această lansare, vor fi inaugurate cinci spații de activare unice în întreaga lume, care vor oferi o experiență captivantă ce reflectă spiritul futurist al colaborării. Aceste pop-up-uri, caracterizate prin designul lor inovator, creează o narațiune vie care împletește identitățile Gentle Monster și Maison Margiela. Evidențiate de un spectacol care estompează diferențele dintre un robot și un om, aceste spații oferă o explorare captivantă a emoției și tehnologiei, încapsulând spiritul colaborării.