Apa românească Aur’a, lansată pe piață în urmă cu un an și jumătate, a fost recomandată într-o emisiune a canalului francez de știri CNEWS, ca parte dintr-un meniu sănătos cu ocazia Crăciunului. Aur’a a fost promovată în această emisiune de către Samuel Gaubert, managerul celui mai important magazin de ape din Franța.
Pe data de 22 decembrie 2017, la emisiunea „Le zapping des matinales”, cu tema „Sfaturi privind un meniu vegan pentru Crăciun”, moderată de Pascal Praud, apa Aur’a a fost prezentată ca recomandare pentru un meniu sănătos.
Înregistrarea emisiunii în care a apărut apa românească poate fi vizionată pe link-ul acesta.
Crăciunul a oferit oportunitatea unei dezbateri pe teme gastronomice, iar alimentația BIO este foarte la modă în Franța. Apa Aur’a a fost promovată de managerul celui mai important magazin de ape din Franța, www.watershop.fr, Samuel Gaubert, specialist cu expertiză în domeniu, în special al apelor de lux. Magazinul din Paris are în portofoliu cele mai exclusiviste ape din întreaga lume, printre care și Aur’a.
CNEWS este o televiziune de știri care emite 24 de ore din 24, 7 zile din 7, și care acoperă actualitatea în timp real. Postul face parte din grupul francez Canal+. Emisiunea matinală în care a fost prezentată Aur’a acoperă teme diverse, zilnic desfășurandu-se un show cu invitați și dezbateri pe subiecte de actualitate.
„Ne bucurăm că România începe să fie prezentă pe televiziunile occidentale și cu lucruri pozitive, cum ar fi această apă, tot mai căutată pe plan extern. Avem multe produse de calitate în România, nu doar ape foarte bune, și toate ar merita să fie recunoscute în lume. Trebuie doar să mizăm pe curaj, răbdare și încredere”, a declarat Horațiu Rada, manager general AUR’A MINERAL WATER.
Apa Aur’a a intrat oficial pe piața franceză în primăvară, când între 17 și 28 mai, la petrecerile private care au animat a 70-a ediție a Festivalului de Film de la Cannes s-a băut apă plată românească. Pe 26 mai, Aur’a a fost prezentă și la gala de caritate IRA Franța – Africa organizată de Academia Prințesei Grace de Monaco, cu ocazia Grand Prix-ului de la Monaco, ediția 75, eveniment care a reunit nu doar lumea bună din Monte Carlo, ci și vedetele care au participat la etapa de Formula 1.
AUR’A a fost lansată pe piață în vara anului 2016. Prima recunoaştere internaţională a fost distincția Superior Taste Award 2016 cu trei stele de aur, conferită de juriul prestigiosului Institut Internaţional pentru Gust şi Calitate (www.itqi.com), reconfirmată în 2017. AUR’A MINERAL WATER, compania care deține fabrica de îmbuteliere, are doi acţionari – Horaţiu Rada și Eleodor Coptil. Aceștia au intrat în afaceri în anul 1997, când au înfiinţat firma Cons Electrificarea Instal, cu domeniu de activitate în realizarea branșamentelor şi a construcţiilor de reţele electrice.