Miele

DKNY a creat parfumul exclusivist de 1 milion de dolari

Scris de Ozana Mazilu
Publicat la data de: 09-01-2020

în: Vip

Brandul american DKNY este recunoscut pentru colecțiile sale de haine și bijuterii, însă eforturile sale s-au intensificat vizibil și în industria parfumurilor.

Cu DKNY Golden Delicious Million Dollar Fragrance Bottle, compania și-a consolidat renumele prin realizarea unui parfum cu prețul de un milion de dolari. Secretul îl reprezintă asocierea cu faimosul designer de bijuterii, Martin Katz, care a gândit o sticlă pentru parfum ornată cu pietre prețioase.

Sticluța realizată manual din aur alb și galben de 14 carate are forma unui măr, iar pe suprafața sa apare conturat inconfundabilul skyline al New York-ului. Procesul laborios de decorare a flaconului a durat aproximativ 1.500 de ore, având în vedere că au trebuit încrustate manual nu mai puțin de 2.909 pietre prețioase, inclusiv 2.700 de diamante albe. Artizanii au folosit, printre altele, un safir de 7,18 carate din Sri Lanka, 15 diamante roz de 1,24 carate din Australia și 4 diamante cu tăietură trandafir, totalizând 0,32 carate. În plus, capacul sticlei este înnobilat cu un diamant galben strălucitor de 2,43 carate. Sclipirea tuturor acestor geme se îmbină cu frumusețea designului și cu esența prețioasă pentru a crea un parfum rar și unic.

Colecția DKNY Golden Delicious Eau de Parfum a fost lansată în variante de 100, 50 și 30 de mililitri.

Din momentul înființării, în 1989, DKNY a fost, practic, sinonim cu New York-ul, brandul fiind inspirat de energia și atitudinea orașului care nu doarme niciodată. În spatele reputatei case de modă se află Donna Karan, unul dintre cei mai influenți designeri din industria de fashion americană.

The Grand Avenue - The home of Exclusive Brands