THE LUXURY BOOK – primul manual al luxului din România

Hardcover-Book-MockUp

Cu ocazia împlinirii a 7 ani de excelență, revista LUXURY și-a adunat toti prietenii, partenii și clienții la celebrarea aniversării sale în cadrul Luxury Gala, eveniment găzduit de Palatul Ghika pe 22 octombrie 2014.

Revista LUXURY este lider absolut în promovarea brandurilor de lux și excelența în servicii, dovedind un prilej potrivit pentru a susține lansarea cărții THE LUXURY BOOK în cadrul evenimentului Luxury Gala. THE LUXURY BOOK este prima carte din România, scrisă de către un autor român, care reprezintă un studiu intensiv de analize și interviuri despre industria luxului. De-a lungul celor 8 capitole, cartea intenționează să răspundă tuturor întrebărilor cheie care conduc către o mai bună întelegere a istoriei luxului, a business-ului de lux și a brandurilor.

Este important de menționat faptul că nu sunt prezentate doar teorii, ci și investigații profunde despre ce reprezintă luxul, care sunt caracteristicile acestuia, precum și prestigiului serviciilor de lux. Această analiză va ghida pașii cititorilor către o mai bună înțelegere a industriei de la începuturi până în prezent: istorie, evoluție, dar și strategii de Comunicare și Marketing.

THE LUXURY BOOK este adresată atât celor care vor sa fie initiați în industria luxului, cât și celor care activează deja în domeniu, punând în discuție analize și subiecte de specialitate care vor fi esențiale în înțelegerea mai bună a luxului.

“România este o țară în curs de dezvoltare din punct de vedere al luxului, prin urmare serviciile exclusiviste și abordările personalizate pot reprezenta uneori un punct sensibil pentru unele branduri. Acest lucru se datorează lipsei de cunoștințe și informații care împiedică o evoluție corespunzătoare. Mai mult decât atât, impactul negativ rezultând din cele două aspecte, poate dăuna atât industriei cât și imaginii brandului. Scopul principal al acestei cărți nu este numai de a informa, dar și de a educa piața românească în ceea ce privește industria de lux. Prin urmare, aceasta este o oportunitate de a face primul pas spre a oferi o metodologie necesară pentru cunoaștere, care va conduce către o mai bună activare în domeniu.” spune Tatiana Balaban, autoarea cărții THE LUXURY BOOK.

Tatiana Balaban este consultant în Managementul Brandurilor de Lux și a făcut un Euro MBA la Paris cu același profil. Mai mult decât atât, experiența de lucru la cele mai prestigioase branduri de lux precum Louis Vuitton, Gucci la Paris și București sau Carol Parc Hotel, dar și cunoștintele teoretice au dat naștere unei carți care merită citită.

De asemenea, în cadrul Luxury Gala, THE LUXURY BOOK a susținut cazul lui Alin Gabriel Amariei, un băiețel în vârstă de 5 ani care suferă de tumoare malignă la creier; astfel, 50% din vânzările cărții au fost donate familiei.

THE LUXURY BOOK costa 65 de RON și poate fi cumpărată de pe site-ul luxury.ro