Selfridges și Disney au dezvăluit „A Most Magical Christmas” – o colaborare de sărbători menită să devină legendară. Inițiativa transformă magazinele Selfridges din Londra, Birmingham și Manchester, precum și magazinul online, în tărâmuri festive imersive, unde farmecul iconic Disney se îmbină cu spectacolul comercial.
În centrul acestei colaborări se află magazinul emblematic de pe Oxford Street. Fațada sa a fost decorată spectaculos, iar în fiecare seară, între orele 17:00 și 21:00, are loc un spectacol de lumini și muzică, care parcurge peste 100 de metri de lumini strălucitoare înfășurate în jurul clădirii. La fiecare cincisprezece minute, praful magic al lui Tinker Bell declanșează o cascadă de magie vizuală, dezvăluind un castel 3D de 11 metri, realizat special pentru această activare și care este inspirat de Castelul Frumoasei din Pădurea Adormită din Disneyland Paris. Aceasta este cea mai mare instalație luminoasă a magazinului în peste cincizeci de ani.

În interior și exterior, poveștile clasice Disney sunt reinterpretate prin cele douăsprezece vitrine animate și interactive de pe Oxford Street, precum și prin vitrine suplimentare pe Orchard Street. Ade la camera copilăriei familiei Darling din Peter Pan până la interpretări onirice ale Cenușăresei, Frumoasei din Pădurea Adormită și Alice în Țara Minunilor, vizitatorii vor întâlni scene din povești atemporale. Decorurile sculpturale, fundalurile pictate manual, muzica și elementele interactive aduc magia la viață. În Birmingham și Manchester, vitrine tematice inspirate de filme Disney precum Lady and the Tramp, Cenușăreasa și Fantasia extind farmecul festiv dincolo de Londra.
„Cu această colaborare unică, depășim limitele comerțului cu amănuntul. Suntem extrem de încântați să împărtășim magia cu clienții noștri și să le vedem bucuria pe chipuri în timp ce se bucură de spectacolul de lumini de pe fațadă, se cufundă în vitrinele Disney și creează amintiri în cadrul experiențelor noastre spectaculoase. Cu siguranță, acesta va fi un Crăciun cu adevărat magic”, a declarat André Maeder, directorul executiv al Selfridges Group.

Mai mult decât atât, „A Most Magical Christmas” cuprinde peste 70 de branduri, cu piese de modă, frumusețe, lifestyle și decorațiuni interioare în ediție limitată, lansate exclusiv pentru sezon. Clienții pot găsi de la pantofi stilettos inspirați de Cenușăreasa, creați de un designer de top de lux, până la genți, adidași, cosmetice și produse speciale tematice Mickey Mouse, toate produsele reinterpretând clasicele Disney prin prisma modei de lux.
Complementar spectacolului comercial, Selfridges a pregătit și un program de divertisment și evenimente live, care includ seturi DJ festive, spectacole live, ceaiuri de sărbători în cafenele tematice, proiecții de filme clasice Disney (și viitoare lansări) și chiar un eveniment de schimb de broșe pentru colecționari. Astfel, colaborarea redefinește sezonul de cumpărături ca o experiență culturală și festivă completă, invitând vizitatori de toate vârstele să pășească într-o lume în care nostalgia, spectacolul și comerțul se îmbină.
Campania Selfridges și Disney este disponibilă atât în magazin, cât și online, până la sfârșitul lunii decembrie 2025.